Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Verdi på 2003 Audi A4?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Me lurer på å kjøpe oss ein ny Ford Mondeo, og bytte inn Audi A4'en vår. Men det virker ikkje som så mangen forhandlere er inntresert i innbyttebil... Det eg lurer på er kva me kan forvente å få i innbytte for bilen vår, og kva kan eg forvente å få visst eg selger den privat?

Me har ein mørkeblå 2003mod Audi A4 Avant som er kjørt 79.500km. Den har 17" alufelger på sommerdekk, og 15" alufelger med nye testvinner piggfrie vinterdekk. Bilen har vanlig utstyr + avtagbart hengefeste, taskrails og "stemningslys" i midtkonsollen. Den er mørkeblå metallic, og har blått innteriør. Utvendig er den fin, men har ein "handlevognbulk" på ei dør, 2 riper på 3-4cm etter bilstolen på eine baksjermen og ein liten bulk i støtfangeren bak(1-2cm bred og noken mm dyp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at prisene som står på finn.no er selgers ønskepris. Reell salgspris ligger vanligvis lavere.

Ja, det var derfor eg ville spør her i tilfelle noken visste reele priser.

Ser at dei ligger fra ca.120.000kr til nærmere 200.000kr, men ingen av dei bilene som ligger der er kjørt så lite som min. Som oftest så har dei kjørt langt over 100.000km. Min har også bare hatt 2 eigere, og alle servicer osv er tatt på merkeverkstad i Haugesund.

Skrevet

Du har så vidt jeg kan se glemt å nevne noe som påvirker prisen mye, nemlig motorstørrelse og om det er bensin eller diesel.

Skrevet

Du har så vidt jeg kan se glemt å nevne noe som påvirker prisen mye, nemlig motorstørrelse og om det er bensin eller diesel.

Aiai...sorry! Det er ein 1.9tdi med 100HK

Skrevet

Andre faktorer som påvirker prisen mye er om den er importert, har S-line interiør, -understell og -eksteriørpakke, full servicehistorie (kamrem kommer på 90.000km og koster 10-12.000), navigasjon, xenonlys, navigasjon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...