me_angel Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Hei. Har nettopp fått igjen en cd fra elite//foto som jeg vil redigere. Dette er en gammel film som ble laget for noen år siden. Etter å ha lest litt rundt på nettet fant jeg ut at det enkleste (og billigste) var MovieMaker. Har windows 7, og fikk programmet til å fungere, men klarer ikke importere filen fra cden til MovieMaker. Det er en fil som heter: VOB-fil (.VOB) Noen som kan noe mer om dette og kan gi meg noen tips? <3
SRD Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 (endret) Den må helt sikkert konverteres før den moviemaker kan importere den. Til det kan du bruke SUPER: http://www.erightsoft.biz/GetFile.php?SUPERsetup.exe Edit: Velg wmv, da er den ihvertfall støttet av Moviemaker. Endret 14. mai 2010 av SRD
Aqualong Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Alle DVDer inneholder VOB-filer. VOB-filer er akkurat det samme som MPG, så prøv å endre navn på den fra *.VOB til *.MPG og se om det hjelper.
Obi von Knobi Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Prøv å endre Filtype-rullegardinet til "Alle filer (".")" (dette gjelder i XP, men jeg tror det er nesten det samme i 7) istedenfor "Videofiler"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå