Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HK er bra det ,men ..

Man bruker ikke tri memory kit 3stk moduler (6GB) på AM3 plattformen da denne har dobbel minnekanal kontra Intel I7 på sokkel 1366 som har trippel.

Til AM3 gjelder dual channel kit memory - 1.stk kit a' 2*2GB tot 4GB , eller 2.stk dual chl kit (4 dram moduler) - tot 8GB .

 

Man kan også kjøpe dual channel kit med 2x4GB moduler - tot 8GB - men disse er dyre.

Lenke til kommentar

Skulle kjøpt det, men skulle hatt ett som er RØDT :whistle:

Crosshair er et bra hk det, jeg ville ikke brukt 4-500kr for utseende på et hk når jeg ikke trenger den ekstra funksjonaliteten det gir. men gjør som du vil

Endret av Theiz
Lenke til kommentar

Crosshair er et bra hk det, jeg ville ikke brukt 4-500kr for utseende på et hk når jeg ikke trenger den ekstra funksjonaliteten det gir. men gjør som du vil

 

Det er dumt å bruke så mye bare på att det er rødt. Men skal lete etter ett som er rødt, før jeg kjøper noe,

Lenke til kommentar

MSI har hatt mange røde hovedkort opp igjennom, men hadde anbefalt å holde deg unna.

 

EDIT: Nå er vel ikke crosshair rødt heller?

 

 

Hva er grunnen til oh holde meg unna msi kortene da ?

 

Nei, Crosshair kortet er ikke så rødt da men men :whistle:

Lenke til kommentar

Kjenner ganske mange som har hatt msi-kort, kjenner ytterst få som er fornøyde med sine msi hovedkort. Så lenge du bare skal ha en middels cpu, og et middels grafikkort i en middels pc uten overclocking møter du nok ikke noe problemer, men skal du overclocke eller sette inn noe krevende enheter så er det bare å forvente å måtte fikle en del i bios for å få alt i gang stabilt.

Lenke til kommentar

MSI - gammel vane vond å vende mtp dårlig rykte.

 

Det er forresten budsjett korta til MSI som hadde knall rød PCB.

Å forvente at disse er på linje med andres entusiastkort mtp overklokking og slikt blir litt feil.

Entusiastkorta til MSI er/var sorte (idag sorte med innslag av blått) og er ikke p.d.d noe dårligere enn kort fra ASUS,Gigabyte osv.

ASUS og Gigabyte har også sine svin på skogen med dårlige BIOSer , rare feil og slikt de også (på såkallede entusiastkort).

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...