Gå til innhold

Teoriprøve, komplisert spørsmål


jarah

Anbefalte innlegg

Hey! Vet ikke helt om emnetittelen er misledende.

 

Tingen er at jeg fyller 16 nå på torsdag. Bodø trafikkstasjon har åpent mandag og onsdag (drop in). Tror dere det er mulig å ringe trafikkstasjonen å avtale teoriprøve på en fredag, selvom de ikke har "åpent"? Det er selvfølgelig folk som jobber der på fredagen, bare at de ikke har teoriprøve greier.

 

Har mine tvil, men kjenner ett par stykker som jobber ved trafikkstasjonen.

 

Hva tror dere, noen som har gjort dette før? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey! Vet ikke helt om emnetittelen er misledende.

 

Tingen er at jeg fyller 16 nå på torsdag. Bodø trafikkstasjon har åpent mandag og onsdag (drop in). Tror dere det er mulig å ringe trafikkstasjonen å avtale teoriprøve på en fredag, selvom de ikke har "åpent"? Det er selvfølgelig folk som jobber der på fredagen, bare at de ikke har teoriprøve greier.

 

Har mine tvil, men kjenner ett par stykker som jobber ved trafikkstasjonen.

 

Hva tror dere, noen som har gjort dette før? :)

 

Først og fremst, gratulerer i forveien;)

Vel, er det snakk om mopedlappen eller bil? For som jeg ser har du postet den i bilsection, så kan du dermed ikke ta teoriprøven før du er 17 og en halv. Jeg regner med at du kanskje mener trafikaltgrunnkurs? Ring dem og spør, ikke noe verre enn det. Noen bedrifter tar telefon uansett når, andre tar det kun i åpningstider, det beste er å prøve å ringe dem, så finner du nok ut.

 

Jeg tar og rapporterer tråden for å få den flyttet til Trafikk section :w00t:

Lenke til kommentar

Beklager. Jeg mener mopedlappen, TEORIprøven til den. Grunnen til at jeg vil ha det fredag 14. mai er pga neste uke er fullstappet med eksamen og viktige forberedelser.

 

Med tanken i hode at jeg kjenner to stk som jobber der skulle vel det KANSKJE gå an, samt at jeg har eksamen? :)

Lenke til kommentar

Beklager. Jeg mener mopedlappen, TEORIprøven til den. Grunnen til at jeg vil ha det fredag 14. mai er pga neste uke er fullstappet med eksamen og viktige forberedelser.

 

Med tanken i hode at jeg kjenner to stk som jobber der skulle vel det KANSKJE gå an, samt at jeg har eksamen? :)

 

Aha, ja den kan du ta;) men som sagt det spørs jo om det finnes ledige setter :whistle: Men igjen ta og ring dem, du finner du raskt ut. Uansett kan du jo ta den litt senere, etter eksamen, uten sommerfugler i magen. Haha, blir eksamen på meg også, på tirsdag, altså det er da vi finner ut hva vi kommer opp i, gjett om jeg gruer meg :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...