evenandreas Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Call Of Duty GTA BF Hunting Unlimited -Cod ? Joda på noen Multiplayer maps og 4 - 5 dedikerte Sniper missions i hele serien, -GTA vil jeg ikke si at er verdens beste sniper spill, dessuten så tror jeg at tho_kva2 ikke er ute etter et slikt spill. -BF +1 -Hunting Unlimited Okei da. Mine meninger.
Boris Yeltsin Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Du kan jo også prøve JFK: Reloaded, hvis du ikke synes det blir for sykt og makabert. Knøttlite spill, dårlig grafikk, men flaut nok underholdende. Spillet går rett og slett ut på å skyte JFK. Noen visninger og beskrivelser av kulebanene kommer etter du har spilt og det er egentlig disse som er det festligste med spillet. Dette er faktisk et veldig morsomt spill, hvis du går lei av de andre spillene da Brukt en del timer på det, og vil anbefale det, i alle fall for å teste det. Ellers har jeg å anbefale Sniper Elite, som flere andre gjør.
tho_kva2 Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Skrevet 19. mai 2010 Har prøvd JFK: reloaded.. Var ganske kult egentlig Har begynt på Sniper Elite og det er også ganske bra, kult med at du kan følge kula. Litt gammelt dog.. Fett multiplayer også =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå