Gå til innhold

Ranger sangen over deg (Rock & Metal)


nybb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leppard: Chill sang det der. Funker helt greit, ikke noe mere. Greit å slappe av til på kveldene av og til... :)

6/10

 

Kiss: Ah, skulle jo vært i trondheim å sett dem i kveld, men men. Ikke en av mine favoritter, men en bra sang fordi. Litt lik animal, grei slappav-musikk, med litt ++

6.5/10

 

Oasis - Don't Look Back In Anger (Live 2000)

http://www.youtube.com/watch?v=39NS7h92WcA

 

edit: ble en del edits :p

Endret av tjotr
Lenke til kommentar

Vil forresten legge ut en liste over hva karakterene 1-10 betyr for meg, samt eksempler.

 

1: Elendig, drittkjedelig låt som aldri skal høres igjen. Anaal Nathrakh - Between Shit And Piss We Are Born

 

2: Dårlig, kjedelig låt som jeg aldri vil høre igjen, men der hvor jeg la merke til et eller annet element. Dimmu Borgir - Progenies Of The Great Apocalypse

 

3: Dårlig, kjedelig låt som jeg ikke vil finne på å høre igjen, men som ikke var total skade for mine ører. Enhjørning - DumDumboys

 

4: Ok låt som gjerne er velkommen i mitt musikkbibliotek. Vio-Lence - Subterfuge

 

5: Midt-på-treet-låt som jeg finner en liten glede i å høre. Skiller seg ikke ut. Aerosmith - Sweet Emotions

 

6: God låt som jeg gjerne hører mange ganger. Musikalsk og vokalsk skal det være bra for å få 6. Slayer - Raining Blood

 

7: Bra låt som jeg husker! Glemmer ikke låter som får 7. Her er det ofte noe spesielt. Red Hot Chili Peppers - Mellowship Slinky in B Major

 

8: Kjempebra låt som jeg hører på veldig ofte. En låt som får 8'er er svært god på alle sett og vis, og her begynner faktisk lyrics å komme inn. Kiss - Mr. Speed

 

9. Fantastisk låt som jeg verdsetter. Låt som har musikalsk orgasmisk materiale i seg. Megadeth - High Speed Dirt

 

10. Perfekt låt. Alt er perfekt. Alle instrumentene. Vokalen. Teksten. Helheten. Overganger. Soloer. Stemning. Tittel. Låter jeg ikke kan leve uten, og låter som har satt spor hos meg. Finnes veldig mange 10'ere, men det er svært vanskelig å få en. Metallica - Blackened

 

De bandene som sanker flest 10ere hos meg er vel Metallica, Megadeth, Red Hot Chili Peppers, Iron Maiden, Kiss og AC/DC

Endret av nybb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...