siDDis Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Eg har ein Honda Civic 97 modell, kjørt 215000 km. Har nettopp hatt den inne og fått tilstandrapport som viser til ein bil i god stand med veldig lite rust i karosseriet. Registerreima er heilt ny og skifta ved 205000km. Sommerdekk er slitne og varer nok bare ut denne sesongen. Men vinterdekka er piggfrie og bare brukt i 2 sesonger. Bilen skal inn til EU kontroll ved årsskiftet og den ville idag sklidd fint igjennom. Eg ser at prisane spriker veldig på Finn. Alt frå 20000kr til 50000kr. Kva burde vere fair pris? Eg tenker på å ta 29500kr inkl. omregistering. Kan eg ta meir? Eller er dette for dyrt?
Dr. Brodsky Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Prisen kommer jo også an på hva den har av utstyr, og ikke minst hvilken motor som står i. Ser den fin ut i lakken? Riper, bulker?
Nik0 Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Si modell, så kan vi prøve gi deg riktig pris. Stor forskjell på en VTI, som har en helt rå motor, en lsi, helt standard, en ESi, som begynner å bli veldig sjeldne, og en vanlig dxi.. Den har nok kjørt litt langt til at du får 40k for den, men rett under der skal du ikke se bort ifra du kan få, om den er i god stand.
siDDis Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Skrevet 5. mai 2010 Det er ein 1.4 med 90HK, den er veldig fin i lakken og ingen synlege bulker, det er bittelitt rust nede på den ramma med hjulene.
Wackamole Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 (endret) hatchback eller sedan? EDIT: Det er vell kanskje bedre og poste på club honda forumet Endret 5. mai 2010 av Wackamole
siDDis Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Skrevet 5. mai 2010 (endret) sedan, med 5 dører Endret 5. mai 2010 av siDDIs
Nik0 Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Og den rusten sprer seg fort! I vinter tok det en måned på min Civic. Litt rust gikk fra å være litt rust til å bli rusten tvers gjennom + spredning. Men den delen ble skjært av og sveisa på ny, så nå ser den perfekt ut. Synes den prisen du har satt ser bra ut, du kan starte på 30k. Da kan du gå ned et par tusen ved pruting evt og. Du får se hvordan responsen er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå