Gå til innhold

Hodetelefoner rundt 1000kr


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lang post:

 

HAr gravd rundt litt i gammelt rot, og fant frem min gamle mp3-spiller, en iriver t30. Koblet den til hodetelefonene mine mest for gøy, og vips husket jeg hvorfor jeg brukte halve reisebudsjettet mitt på en slik en gang i tiden.

 

Problemet er at jeg skulle hatt noen enda bedre hodetelefoner, akg k 518 dj er helt ok, men er ikke så behagelige over tid. Ellers liker jeg lyden. Hørselen min ligger nesten på -6db ved 50hz, så headset med litt ekstra bass er ikke å forakte, men hvis de spiller ren bass og går dypt, er det ingenting en eq ikke kan fikse.

 

Har sett litt på akg k 242 hd, mest fordi de er så utrolig pene, og reviews sier de er like komfortable. Bor i sverige, så aktuelle hodetelefoner kan finnes her, utvalget er gjerne litt større enn i nroge. http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=s52617329&o=tillv_pop&cols=#prodlista

 

 

TL;DR

Hodetelefoner med god komfort, design og lyd, til ca 1000kr. Er AKG k 242 hd bra i denne prisklassen?

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er de sammenlignet med k 242 hd?

De var ikke i nærheten på design i hvert fall, som (desverre?) er ganske viktig i denne omgang.

 

Jeg baserer meg primært på lyd og komfort, ikke utseende når jeg velger slike ting :)

Og har ikke prøvd K242HD selv - men mener å ha lest i diverse tester o.l at de er gode, men ikke noe "wow".

 

//pe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...