Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg bare prøvd brand litt for lenge siden, men synes bare han var en litt vanskeligere veigar.. :p

Kjøpte meg GP og han var artig. Sikkert fordi han er op, men men ;>

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan skifter man region? Er på East nå, men vil over til West.

Og går det ikke ann å deny'e? Det er jo et vesentlig aspekt med dota.

Dette er ikke DotA. Hvis du mener denye som i å drepe egne creeps og turrets, går ikke det an nei. Det er tho fullt mulig å denye motstanderen exp og cs på andre måter.

Skrevet

Kan noen si meg hvorfor man velger å nerfe corki? etter Dreamhack påstår plutselig alle at corki er insane op, kan noen forklare meg hvorfor?

10% ekstra true damage fra passive, syk poke, escape spell, både magic og physical damage, tenker jeg.

Skrevet

ER DET MULIG Å MØTE MER RETARDS I RANKED? ER SÅ DRITTLEI AV IDIOTER SOM INSTALOCKER, FEEDER, BYGGER SHITITEMS OG STARTER TEAMFIGHTS MED 2 PERSONER. GAAAAD.

/rage

• Liker 2
Skrevet

har du sett han in game eller han er jo helt siiinnsyk

Jeg har sett han nok, spiller han selv. Men jeg fatter ikke hvorfor alle løper rundt å sier han er op etter dreamhack :roll:

Skrevet

ER DET MULIG Å MØTE MER RETARDS I RANKED? ER SÅ DRITTLEI AV IDIOTER SOM INSTALOCKER, FEEDER, BYGGER SHITITEMS OG STARTER TEAMFIGHTS MED 2 PERSONER. GAAAAD.

/rage

Hva har du imot instalocker? Jeg velger alltid Annie og caller mid! Fordi jeg er fjorten og hjerneskadet. Jeg er ironisk. I et spill som oppfordrer så mye til teamplay kan jeg ikke fatte at det skal tiltrekke seg så groteskt mange idioter.

Skrevet

har du sett han in game eller han er jo helt siiinnsyk

Jeg har sett han nok, spiller han selv. Men jeg fatter ikke hvorfor alle løper rundt å sier han er op etter dreamhack :roll:

sikkert fordi han er op DUUUUH

Skrevet

/rage

Hva har du imot instalocker? Jeg velger alltid Annie og caller mid! Fordi jeg er fjorten og hjerneskadet. Jeg er ironisk. I et spill som oppfordrer så mye til teamplay kan jeg ikke fatte at det skal tiltrekke seg så groteskt mange idioter.

True. Den eloreseten som det ble pratet om ifbm. Season 2 trenger jeg virkelig nå.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Hørtes kos ut!

Jeg sitter på et tilfeldig nett som jeg kunne koble på her, og har ca. 200kb/s i nedlasting, og det er ganske tregt.. Skal jeg la vær å prøve å spille? Sitter med 20mbit hjemme, så forskjellen er ganske stor. :p

Skrevet

Hørtes kos ut!

Jeg sitter på et tilfeldig nett som jeg kunne koble på her, og har ca. 200kb/s i nedlasting, og det er ganske tregt.. Skal jeg la vær å prøve å spille? Sitter med 20mbit hjemme, så forskjellen er ganske stor. :p

Det går fint det. Jeg hadde 0.9 mbit på leiligheten, og det tilsvarer ca. 120-130kb/s i nedlastning. Hadde mer stabilt nett og bedre ping der enn jeg har her hjemme (25mbit)

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Prøvde en runde, gikk helt fint som du sa. Problemet at jeg må sitte i hjørnet ved et vindu for å få nett gjør det å bruke mus litt vanskelig, så ble dårlig touch-pad gaming. Men får bygge en løsning på problemet.. :roll:

Skrevet

Blitt helt hekta på dette spillet, siden wow er outdated og ubalansert i pvp uansett bracket.

Noen som har noen gode nybegynner tips for tank/support rollen. Eller har noen streams etc innen det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...