Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nasus har egentlig vert sånn hele tiden. Mainet han mye for en stund siden og var vel nesten samme da. er vel 3-5% bare han er buffet early.

@Pantheon derimot. Spiller han ikke selv, men han faller alt for kraftig av lategame. Er nesten bittelitt for kraftig early, men holder fortsatt ikke mål.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angående tanks.

Det er så gøy å jungle tank amumu!

Og så har han to stuns. Ulten er rådigg.

Rammus er også gøy som tank. Han har en taunt også. Anbefaler de to som tanks.

Skrevet

Spiller Malphite en gang i blandt, og er overrasket over at ultien hans fortsatt er bugget. Den har sannsynligvis vært bugget siden Malphite ble skapt. Kan vel kalle det gamebreaking når det som skulle ha vært perfekt initiation bare blir til en blink.

Skrevet

Da har jeg også joinet diskusjon.no ingame. Jeg er level 17. Spiller mest med karthus, men har også Tristana og Alistar. Er fortsatt ganske n00bie though...

Skrevet

Er fremdeles litt i tvil. Det har egentlig vært helt OK på Nordic & East, men nå i det siste har jeg møtt på stadig flere russere på laget mitt som bare skriver russisk.

Skrevet

Kommer ikke til å gå West foreløpig, ser bare ingen grunn til det.

Feeders og nubs kommer det til å være på begge sider, da alle kan ha en dårlig game nå og da :]

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Er ikke det det handler om for min del.. Er lei av å lese russisk teamchat i hvert game.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...