Ohny Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Trenger hårprodukt hvor man selvsagt kan style og som får håret til å se vått ut. Noen som kan hjelpe meg med navn/produkt? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Vann, også kalt H2O. Litt mer seriøst - voks som skal få håret til å se vått ut er bare tull. Det ender opp med å se fettete ut og ser ikke bra ut. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Fett hår = stygt Matt hår = ser mer naturlig ut Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Er vel gjerne gele som får det til å se "vått" ut.. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 det er gjerne for mye av de fleste typer voks eller gele som får det til å se vått ut ja Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Vann varer ikke lenge, pluss man ikke får ikke stylet det. Jeg har ganske tykt hår. American Crew Classic Pomade, noen som har erfaring om den? Leste noe med "beach look", hva vil det si? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Beach look voks skal vel få håret ditt til å være matt og rufsete. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Tjukt hår + pomade = krise. 1 Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Tjukt hår + pomade = krise. Aha?! Takk for råd, men åssen krise mener du? Har du evt andre anbefalinger til produkt? Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Bringer liv i denne tråden, da jeg også har ganske tykt hår, og syns det ser best ut etter jeg har tørket det med ett håndkle rett etter en dusj, da blir det matt men allikevel litt rufsete. Dette varer dessverre ikke lenge så håret går helt ut av kontroll. Å klippe meg er selvfølgelig ett alternativ, men jeg foretrekker så absolutt å ha det i øre lengde. Endret 3. august 2012 av pipppipp Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Finnes jo blant annet saltvann som man sprayer fordelt rundt i håret, så man kan beholde den beach looken, så hvis du ikke bruker altfor mye av den, så funker den nok til å lage håndkletørt hår også. https://www.blush.no/p-1193-salt-spray-150ml.aspx Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Klar voks gjev håret mitt ein mørkare tone og ser ikkje like tørt og matt ut. Håret blir heller ikkje klissete av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå