Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Nesten helsvart skjerm paa laptopen


Anbefalte innlegg

Satt paa dataen i gaar da skjermen plutselig gikk i svart. Proevde aa restarte, men det funka ikke, heller ikke justering av skjermlyset. Kan saavidt det er skimte hva som skjer i bakgrunnen hvis jeg myser, men det er jo relativt slitsomt aa sitte saann :) Har den doedd helt, eller er det en knappkombinasjon som jeg har klart aa trykke? Det er en Acer Aspire laptop, kjoept desember 2007.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satt paa dataen i gaar da skjermen plutselig gikk i svart. Proevde aa restarte, men det funka ikke, heller ikke justering av skjermlyset. Kan saavidt det er skimte hva som skjer i bakgrunnen hvis jeg myser, men det er jo relativt slitsomt aa sitte saann :) Har den doedd helt, eller er det en knappkombinasjon som jeg har klart aa trykke? Det er en Acer Aspire laptop, kjoept desember 2007.

virker som at skjermen har tatt kvelden ja. Har du fortsatt granti?

Lenke til kommentar

Er nok bare gåen inverter, men det er like slitsomt å skifte, og du burde absolutt sende den inn på garanti. Om den er kjøpt i norge har du 5 års reklamasjonsrett.

 

Ok, tusen takk. Jeg faar se hvor mye de tar betalt for aa reparere den her. Kommer tilbake til Norge om to maaneder, og vil som sagt gjerne faa det fiksa innen da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...