Spenis Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 (endret) hei, litt etter sommeren har jeg tenkt og kjøpe meg en playstation 3, men vet ikke vilken jeg skal kjøpe. Noen sier den nye og noen sier den gammle ps 3. Og hva koster den sonn sikra nå/etter sommerferien? Endret 30. april 2010 av Spenis
xaco Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 (endret) Eneste forskjellen på den nye og gamle PS3(så lenge man ikke ser på den første 60gb versjonen som kunne spille ps2 spill) er at den gamle kan man installere andre OS på og den nye kan du ikke gjøre det. Den gamle er vel også umulig å få tak i ny, altså må man på bruktmarkedet. Prismessig skal ikke jeg gjette en gang, men det blir ikke dyrere i butikkene(så lenge ikke noe ekstremt skjer). Endret 30. april 2010 av xaco
Topguy Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Etter siste fw oppdatering så kan man ikke installere Linux på den gamle heller. Er det noen som selger den gamle modellen lenger ?? Innbilte meg at den sakte men sikkert har blitt borte ifra butikkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå