Gå til innhold

ny tråd - dummeste data komentarer du har hørt.


Anbefalte innlegg

her skal dere poste det en venn/veninne/eller en annen n00b har sagt om data.. som er helt på viddene og helt n00bz0r..

at f.eks personen ikke har peiling og at han tror han har det osv.

 

jeg har en "venn" som sa slik..

 

"jeg skal bli sånn som lodder på alle de tinga på hovedkortet"

 

"jeg har gf FX 4800.. det er drit bra da. bedre en ditt radeon 9700pro"

 

 

osv.. jeg kan holde på i det uendlige med han der . :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke for å ødelegge, men vil man ikke her få de samme historiene som i tråden Ny tråd- Dummeste pc spørsmål du har fått?

 

Anyways, dere må bare poste. Sikkert mye morsomt. Det var det i alle fall i den andre tråden.. :smile:

 

nei ikke helt.. det andre er spm. dette er komentarer. fra folk som tror de har peiling, som ikke spør.

men ja.. jeg fikk jo ideen fra den tråden.

 

dette var off topic. fy meg.

Lenke til kommentar
en venn trodde at Mhz var hvor fort cd`en spinner i CD-romen. :lol:  :lol:  :lol:

 

Det er ingenting i veien for å måle omdreiningshastigheten til en CD-ROM i MHz...

 

Han hadde ikke peiling på hva Mhz var.. Ødelegger du stemningen :x :lol: Når bruker man Mhz om hvor fort CD`en spinner egentlig??

 

det var jo bare i teorien da. brukes jo ikke i praksis.

Lenke til kommentar

Nå føler jeg at jeg har dratt denne tråden litt ut på viddene, så da kan jeg jo bidra til å få den på rett spor igjen:

 

En jeg kjenner syntes PCen hans var for tung, og lurte på om han kunne fjerne noen av delene inni for å gjøre den lettere.

 

Jeg svarte at det antakelig ikke var noen god idé...

Lenke til kommentar
Har du koblet opp videokonferanseutstyret nå?

 

"Jepp det er montert og testet!" Så forklarte jeg hvordan det trådløse tastaturet fungerte, og hva de ekstra knappene på tastaturet styrte (spesialtastatur med hurtigtaster til forskjellige funksjoner)

 

Hmmm, enda et tastatur? Er det noe vi må ha?

 

"Må og må, det gjør hvertfall kontrollen av videokonferansesystemet enklere og mere brukervennlig. Det er merket på norsk hva de forskjellige knappene betyr og tastaturet er selvforklarende. Det er også bedre enn standard trådløse tastaturer hva rekkevidde angår"

 

Nja, jeg vet ikke. Tror sjefen vil ha bare ett tastatur. Kan vi ikke bare bruke en CPU-svitsj?

 

"En "CPU-svitsj"?, vel....."

 

(liten pause mens jeg tenker på hva hun sa nå)

 

"Hva er en CPU-svitsj???"

 

En CPU-svitsj er en boks der du kan koble til ett tastatur og en mus, men styre to harddisker via en A/B velger

 

(liten pause mens jeg prøver å oversette dette til et språk jeg forstår)

(Nå forstår jeg endelig hva slags boks hun prater om.... Tok litt tid)

 

"Ok, skal hente en CPU-svitsj på kontoret og komme innom med den senere i dag".

 

Flott! For jeg tror sjefen vil bruke det gamle tastaturet

 

(hun går ut av rommet)

 

Jeg finner nærmeste betongvegg og gjør som følger:

 

banghead.gif

 

DrE......

Lenke til kommentar

Skulle hjelpe en kompis med en ødelagt pc. fant ut at det var harddisken som var død. (en IBM selvfølgeli)

 

då kom store broren inn og kompisen min fortalte han at harddisken va ødelagt.

 

Då sa broren.... til kameraten min:

Harddisken snurrer rundt, det er hvor fort harddisken snurrer rundt som bestemmer hvor rask pcn er

 

Han har tydeligvis ikke fått md seg at det er en annen del i en pc, nemli en CPU, lurer på hva den gjør då?

 

Mvh.

Erik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...