Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3


Anbefalte innlegg

 

Gled deg til den norske stat slår av alle analoge FM sendinger :D

 

Har de planer om dette? Jeg tror jeg leste noe i TU.no om at Norge hadde valgt å satse på feil teknologi (dab eller noe) mens resten av verden suste av gårde med en helt annen og mer allsidig teknologi for digital radio.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Gled deg til den norske stat slår av alle analoge FM sendinger :D

 

Har de planer om dette? Jeg tror jeg leste noe i TU.no om at Norge hadde valgt å satse på feil teknologi (dab eller noe) mens resten av verden suste av gårde med en helt annen og mer allsidig teknologi for digital radio.

 

Ikke peil, men har hørt flere plasser at dagens FM sendinger blir avslått iløpet av 2012?

Lenke til kommentar

Det er sikkert tatt opp før men gidder ikke lete.

Funker det og bruke blitzen til lommelykt?

Jeg gidder nesten ikke å svare en latsabb som ikke gidder å lete litt selv.

 

N8 har ekte blitz, og den kan ikke brukes som lommmelykt. Kun tekefoner som har lekeblitz (LED lampe) kan brukes som blitz. Men du får jo litt lys fra en hvit skjerm...

Endret av Mythos
Lenke til kommentar

Hei

Kan noen hjelpe meg med et mail-problem på N8.

Når jeg sender mail - så finner jeg ikke den igjen i mappen for sendte mail.

(Mailen kommer imidlertid frem dit den skal )

 

Under oppsette så brukte jeg "annet" da jeg hare n online.no mail konto.

 

Fint om noen kan gi meg et tips.

Endret av Kvisten
Lenke til kommentar

Hei

Kan noen hjelpe meg med et mail-problem på N8.

Når jeg sender mail - så finner jeg ikke den igjen i mappen for sendte mail.

(Mailen kommer imidlertid frem dit den skal )

 

Under oppsette så brukte jeg "annet" da jeg hare n online.no mail konto.

 

Fint om noen kan gi meg et tips.

Det står litt om problemet her. Jeg bruker gmail, og ser eposten i sendt boksen.

 

http://discussions.mea.nokia.com/t5/Nseries-and-S60-Smartphones/N8-has-no-Sent-Mail-traceability/td-p/913131

Lenke til kommentar

Det er sikkert tatt opp før men gidder ikke lete.

Funker det og bruke blitzen til lommelykt?

Jeg gidder nesten ikke å svare en latsabb som ikke gidder å lete litt selv.

 

N8 har ekte blitz, og den kan ikke brukes som lommmelykt. Kun tekefoner som har lekeblitz (LED lampe) kan brukes som blitz. Men du får jo litt lys fra en hvit skjerm...

 

Hvem i helvete gidder og lete igjennom 123 sider? ikke jeg hvertfall.

Lenke til kommentar

Det er sikkert tatt opp før men gidder ikke lete.

Funker det og bruke blitzen til lommelykt?

Jeg gidder nesten ikke å svare en latsabb som ikke gidder å lete litt selv.

 

N8 har ekte blitz, og den kan ikke brukes som lommmelykt. Kun tekefoner som har lekeblitz (LED lampe) kan brukes som blitz. Men du får jo litt lys fra en hvit skjerm...

 

Hvem i helvete gidder og lete igjennom 123 sider? ikke jeg hvertfall.

Nei vel.

Da finner du sannsynligvis ikke ut så mye om andre ting heller da....

Endret av cirka
Lenke til kommentar

Så absolutt.

I og med at du kan kople HDMI rett på telefonen så kan du bruke N8 som ein mediastasjon. Internminne er 16 Gig og kjøper du eit tilleggskort på 32 Gig så har du plass i massevis.

 

Mi meining er i alle fall at dette er ein kjempetelefon. Når neste oppdatering av Symbian 3 kjem så vil den verte endå betre ved finpussing av eksterande.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Så absolutt.

I og med at du kan kople HDMI rett på telefonen så kan du bruke N8 som ein mediastasjon. Internminne er 16 Gig og kjøper du eit tilleggskort på 32 Gig så har du plass i massevis.

 

Mi meining er i alle fall at dette er ein kjempetelefon. Når neste oppdatering av Symbian 3 kjem så vil den verte endå betre ved finpussing av eksterande.

 

Lykke til!

 

 

Tusen takk

Ja jeg kommer gå for denne, bare finne hvilken farge som man må velge først

Lenke til kommentar

Er dette en mobil dere kan anbefale?, jeg bruker i hovedsak mobilen til musikk, bilder, filme. Ikke så mye internett tjenester

Ja, jeg er ganske godt fornøyd med min. Siden du legger vekt på bilder og film vil du sikkert bli fornøyd, for ingen mobiler har bedre kamera.

Gratis nedlastbare kart og navigering er også noe du ikke får hos andre enn Nokia.

Litt krøkkete OS, men det kan jeg leve med siden jeg hadde Symbian fra før og er vant til det.

Jeg påstår ikke at det er verdens beste telefon, men den har det jeg trenger og vel så det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...