Gå til innhold

Hvor handler jeg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg brukte netconnection da jeg skulle ha mitt lian li pc6099b..

jeg sendte bestillingen en fredag rundt klokken 12, dette var helgen før julaften, kabinettet mottok jeg selve julaften, midt oppi julerushet, treg er de absolutt ikke :)

Lenke til kommentar
jeg brukte netconnection da jeg skulle ha mitt lian li pc6099b..

jeg sendte bestillingen en fredag rundt klokken 12, dette var helgen før julaften, kabinettet mottok jeg selve julaften, midt oppi julerushet, treg er de absolutt ikke :)

 

Sikkert ikke noe galt med dem på den måten, men de som eier bedriften har kommet med snikreklame og postet her om hvor bra butikken deres er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

er klar over det, men jeg synes fortsatt ikke det burde gå såpass mye utover en nettbutikk som er såpass seriøs ellers, de har meget god kunderservice og er veldig rask med leveranser.

burde ikke være noe hinder for å handle hos dem.

Lenke til kommentar
er klar over det, men jeg synes fortsatt ikke det burde gå såpass mye utover en nettbutikk som er såpass seriøs ellers, de har meget god kunderservice og er veldig rask med leveranser.

burde ikke være noe hinder for å handle hos dem.

 

Selvfølgelig ikke, det var derfor jeg valgte å fåreslå det, men jeg tror jeg holder meg til microplex fordi jeg ikke er for slike metoder å reklamere for. Og microplex har jeg god erfaring med så de vil jeg holde meg til, hvis ikke Netconnection har noe jeg bare MÅ ha da.

Lenke til kommentar

Xaser III koster 1950kr hos NetConnection. De tar 170kr ekstra for frakt av kabinett ser det ut til. (Så det er 1780kr uten)

 

Hos Microplex koster det 1 795,00. Ville vel være litt hardt å ta i når du sier 500kr. Kanskje du så på Xaser II..

 

Er forstyrrende når det står så lite informativt som på NetConnections sine sider. Microplex ser ut til å kun ta betalt for varene og vanlig postoppkrav. På Netconnection er det masse dilldall som plukke gebyr ol.

 

Men skal se totale prisen på det jeg skal å komme tilbake med det..

 

 

EDIT:

Om Netconnection tar 170 for frakt av kabinnet er de dyrest, hvis ikke billigst....

Microplex har også bedre utvalg av 92mm vifter. De har kun to på Netconnection.

Lenke til kommentar
Xaser III koster 1950kr hos NetConnection. De tar 170kr ekstra for frakt av kabinett ser det ut til. (Så det er 1780kr uten)

 

Hos Microplex koster det 1 795,00. Ville vel være litt hardt å ta i når du sier 500kr. Kanskje du så på Xaser II..

 

Er forstyrrende når det står så lite informativt som på NetConnections sine sider.  Microplex ser ut til å kun ta betalt for varene og vanlig postoppkrav. På Netconnection er det masse dilldall som plukke gebyr ol.

 

Men skal se totale prisen på det jeg skal å komme tilbake med det..

 

 

EDIT:

Om Netconnection tar 170 for frakt av kabinnet er de dyrest, hvis ikke billigst....

Microplex har også bedre utvalg av 92mm vifter. De har kun to på Netconnection.

sry...jeg så på xaser 2 ja... :oops:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...