Gå til innhold

VLC klarer ikke UNDF Format


Anbefalte innlegg

Jeg fann ingen plass til å lage den posten her, så jeg prøver meg her.. Beklager om det blir heilt feil plassering :-/

 

Uansett.. Jeg bruker VLC Media Player, og lastet ned en serie. Så skulle jeg prøve å spille den av men fikk denne beskjeden :

 

''No suitable decoder module:

VLC does not support the audio or video format "undf". Unfortunately there is no way for you to fix this.''

 

Jeg har aldri sett en format som heter UNDF før.. Så jeg googlet, og prøvde å finne noen svar på det men fann ingenting. Noen som vet hvordan jeg kan løse problemet, eller en media player som er gratis og kan spille av denne formaten? Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-rOwOH6vg

Hei!

 

VLC har desverre ingen codec for å støtte undf (VoxWare MetaSound Audio CoDec 1.6.0.17)

Du er nødt til å laste ned og installere denne codecen selv (Link)

 

Etter fullført codec installasjon bør du være i stand til å spille av filen i VLC.

Håper dette løser problemet!

Endret av Slettet-rOwOH6vg
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rOwOH6vg

Har du prøvd å spille av filen i Windows Media Player nå etter at du har installert codecen?

Er ikke sikker på om codecen er støttet av VLC selv om du manuelt har installert den som et filter, men windows media player burde støtte den uansett.

 

PS: MetaSound er et ekstremt uvanlig format å dekode videolyd i, så du vil nok som regel ikke komme borti et slik problem igjen. Du kan jo eventuelt få tak i serien en annen plass, i et annet format.

Endret av Slettet-rOwOH6vg
Lenke til kommentar

Ja :/ Prøvde VLC, Windows Media Player og Divx Player. Ingen av dem funket, vet ikke om jeg installerte rett da. Lastet bare ned fra linken du ga meg, og følgte setup til den var ferdig. Er ikke så lett, det er eneste torrenten jeg fann som går and å laste ned. Hadde 1 seed og 8 leech, hadde 2.5 kb/s og det er 3 GB det er snakk om. Så jeg har ikke noe annet valg enn å prøve å fikse det, om jeg vil sjå

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rOwOH6vg

Whoohaa! Da fatter jeg hvorfor du prøver å få dette til å fungere! :p

Jeg har aldri spilt av filmer med denne codecen før, men leste meg fram i VLC forum at denne codecen skulle fungere. Jeg er redd for at jeg ikke har noen flere tips om hvordan du skal spille av denne fila. Er du sikker på at fila/torrenten var valid? Har andre konfirmert at fila fungerer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...