Gå til innhold

HJELP; Vindu gjemt under verktøylinjen, får ikke tak i den! [Sony Vegas]


Anbefalte innlegg

HJELP: Et vindu jeg åpnet i videoredigeringsprogramet Sony Vegas Pro 9.0 er skjult bak og under oppgavelinjen, og jeg kan ikke nå den og dra den opp igjen!?

 

Jeg dro et vindu nedover og nå er det gjemt under og bak oppgavelinjen, og nå kan jeg ikke nå det! Det er et vindu som var inne i Sony Vegas, et lite Pan/Crop vindu, som jeg da dro nedover mot oppgavelinjen, men så havnet den bak den så jeg ikke får tak i det mer! Jeg kan se det, fordi oppgavelinjen er litt gjennomsiktig. Hva kan jeg gjøre for å få det opp og tilbake til normalt? Jeg trenger vinduet der så mye, men jeg kan ikke gjøre noe med det når jeg kan ikke nå det bak oppgavelinjen!

 

Jeg har Windows 7 ..

 

Hjelp please :/

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan prøve flere ting for at dette skal fungere.

Høyreklikk på oppgavelinjen og velg at den skal bli borte når du ikke har den i fokus, dette kan gjøre at du med en rask bevegelse kan få tak i vunduet ditt.

 

Eller så kan du prøve å høyreklikke på det vinduet du har der nede(hvis dette finnes på oppgavelinjen eller om den går innunder Sony Vegas programmet) og velge "Flytt".

Dette gjør at du får en spesiell musepeker og at musa blir flyttet til der vinduet er.

Hvis du holder musa helt stille og klikker 1 gang skal dette få tak i vinduet ditt og du kan dra det opp igjen.

 

Eller så kan du også simpelt flytte oppgavelinjen til en annen del av skjermen.

Dra den til høyre, venstre eller øverste del av skjermen.

(Dette kom jeg på etter at jeg hadde skrevet de 2 andre løsningene(DUM!))

 

MvH Zondra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...