YNWA32 Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Ja eg skjønte det jo, det såg du vel ut fra innlegget mitt? Så spurte eg hvorfor du kun ser i 2010 og ikke sesongen i ett? Og det svarte du på. Edit: Kildene dine er alltid tilpasset deg og ditt bruk Verre var det ei. Forøvrig når man snakker om fotball så betyr "i år" i de aller fleste (fornuftige) bruksområder sesongen, og ikke årstallet. Ville jo vært teit å snakke om 2011 når dere i mai/juni begynner å snakke om "neste år"...... Yeaaahh... I did it. eks: "Håper Liverpool vinner neste år" (sagt Mai/Juni), da mener man selvsagt at Liverpool vinner sesongen 10/11 som avsluttes i Mai. ellers... tror du roter med datamengde og kilder, eventuelt fakta/data mengde her. Skjønner ikke så mye når det er så difust. Nifs.no er kilden, jeg kan ikke tilpasse kildene. Men bruke kildekritikk og kildeutvelgelse. Det går ikke an å tilpasse kildene, men tilpasse dataomfagn/mengde/ data-utsnitt er fullt mulig.
Jotun Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 (endret) Vinner PL fra januar til mai da? Slutt å ro nå. Roter ikke, kverulerer bare med deg. Slutt å lat som at alle andre enn deg er idioter/mer idiot enn deg. Det er vi ikke. Endret 27. april 2010 av Jotun
Teitgutt Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Ville jo vært teit å snakke om 2011 når dere i mai/juni begynner å snakke om "neste år"...... Yeaaahh... I did it. hahahahaha
Liddell Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Edit: Kildene dine er alltid tilpasset deg og ditt bruk Verre var det ei. Forøvrig når man snakker om fotball så betyr "i år" i de aller fleste (fornuftige) bruksområder sesongen, og ikke årstallet. Ville jo vært teit å snakke om 2011 når dere i mai/juni begynner å snakke om "neste år"...... Yeaaahh... I did it. Jotun svarte for meg, YNWA. Men du er en god journalist, finner statistikk som passer deg perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå