Gå til innhold

Steam Nede? "Får ikke kontakt med steam-Nettverk, prøv igjen senere!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her ser vi det problemet andre sier ikke eksisterer. Man får ikke spilt et eneste "#!"##¤§!"#¤"% spill når man ikke får logget på Steam klienten fordi serveren er utilgjengelig. Hjelper lite med "offline modus" valg når man ikke kommer inn på klienten.

 

post-38451-1272030669,1696_thumb.png

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Prøv forøvrig dette tipset

delete clientregistry.blob in your steam folder. Worked for me. Its the universal fix for steam oddness

Ser ut til å ha hjulpet en del i dag.

Ant. Valve som har sperret tonnevis av tildeldige brukere ute pga. høy last på L4D2 LC i dag, forkastelig brukersyn.

 

EDIT:

Tipset funket for meg.

 

EDIT2:

Spoke to soon. Så bare ut til å hjelpe, men har hjulpet andre.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

En annen ting som kan hjelpe

Didn't work for me, but strangely what did was purchasing a copy of COD MW on the weekend deal. When it went through it started the update where previously it had just said no. Obviously wouldn't reccommend everyone buying a game just to get access, but it's interesting nonetheless.
Lenke til kommentar

Som et argument i kommandolinjen til ikonet. Det vil funke for alle som kjører Beta UI.

Jeg så ikke det forslaget før jeg gjorde noe annet som virket. Deinstallertet Steam og Resintallerte, startet to ganger og så var jeg inne.

 

Jeg tror også det først og fremst er Beta UI folk som sliter fordi de releaser Beta som fullklient i dag eller snarlig. (om jeg ikke leste feil).

 

NB!

Reinstall fjernet spillene, men jeg har Steam backup så det er ikke noe problem.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Genialt! : D Takker så mye

-clearbeta gjorde susen! ^^

:thumbup:

 

Jeg gidder jo ikke og instalere alle spillene på nytt da! Så det er det siste jeg gjør : P :tease:

De som foreslo reinstall prosedyren sa spillene ville bli liggende, derimot skjedde ikke det for alle. En nobrainer at man ikke gjør det med vilje. Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...