Gå til innhold

Another farmer murdered, wife gang raped and daughter assaulted in South Africa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vold og slaveri satt i system, ja kanskje du burde sette deg inn i hvem som i virkeligheten organiserte slaveriet i statene.

HINT: det var ikke hvite.

Skrevet

Det er jammen det bra naivt å tro at rasisme kun går en vei.

Rasisme går begge veier. Slik du legger det frem derimot virker det som om dette er noe kun hvite mennesker blir utsatt for..

Skrevet (endret)

Jeg har ikke hørt om noen drap på etniske nordmenn av innvandrere.

Er det kverulering, trolling eller leser du aldri aviser? Såpass med allmennkunnskap må en vel kunne regne med i en kategori som heter politikk og samfunn.

Edit: Er ikke noe rart det er mye krig og elendighet i verden mtp. på den krigingen en ser her inne fra alle parter.

Endret av wilberforce
Skrevet

Rasisme går begge veier. Slik du legger det frem derimot virker det som om dette er noe kun hvite mennesker blir utsatt for..

Nei, det går bare mot hvite.

Skrevet

Jeg har ikke hørt om noen drap på etniske nordmenn av innvandrere.

Er det kverulering, trolling eller leser du aldri aviser? Såpass med allmennkunnskap må en vel kunne regne med i en kategori som heter politikk og samfunn.

Edit: Er ikke noe rart det er mye krig og elendighet i verden mtp. på den krigingen en ser her inne fra alle parter.

Dette er fronten, vanlige sivile utgjør i dag fronten, dette ER krig.

Skrevet

Vold og slaveri satt i system, ja kanskje du burde sette deg inn i hvem som i virkeligheten organiserte slaveriet i statene.

HINT: det var ikke hvite.

Jeg mente apartheid.

Skrevet

Nei, det går bare mot hvite.

Håper ikke du er seriøs nå?

Skrevet

Never argue with idiots Aluxez, they drag you down to their level and beats you by excperience. Sry folkens, dette blir for dumt.. Når ble den hvite mann plutselig undertrykt av den svarte?!

Minner meg mistenkelig mye om Marxisten dette her..

Skrevet

Faktisk så er han det, hans regjering har fullstendig ignorert faren ved å la grensene stå vidåpne for meksikansk innvandring.

Hvorfor er den meksakinske innvandringen en form for undertrykking av hvite, og ikke av svarte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...