Gå til innhold

hvor kjøpe billigst htc desire?


Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Har bestemt meg får og kjøpe meg en ny mobb ettersom jeg syns min htc magic begynner og bli litt gammel. Så da lurer jeg på hvor jeg kan få htc desire billigst? Med abonnement seff.

 

Har lurt litt på og kjøpe fra tele2 ettersom jeg har god erfaring fra dem. Prisen derfra er 1100 med champion abonnement.

 

Takker får hjelp ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer an på hvor mye du bruker tlf din og til hva? SMS/MMS, ringing, data-trafikk? :p

Uansett, så vil det mest sannsynlig være billigst å kjøpe den med et abbo. med lavest mulig mnd-pris for så å ikke bruke det abbo. :p

Kjøpte min iPhone 3GS 32GB med Telenor Superpluss, kom på litt over 5,1k etter 1 år ;)

Lenke til kommentar

Heisann,

 

Har bestemt meg får og kjøpe meg en ny mobb ettersom jeg syns min htc magic begynner og bli litt gammel. Så da lurer jeg på hvor jeg kan få htc desire billigst? Med abonnement seff.

 

Har lurt litt på og kjøpe fra tele2 ettersom jeg har god erfaring fra dem. Prisen derfra er 1100 med champion abonnement.

 

Takker får hjelp ;)

 

Billigeste du kan få, er vell med Chess (Kunde tror jeg), å da blir summen 3750 lr noe.

 

Men skal du kjøpe med abb, råder jeg deg til telepriser.no. men HUSK! Telepriser.no viser ikke hva som blir billigest om du bruker evt. sms-pakker, eller surfe-pakker! Så informasjonen kan være litt missvisende! Håper svaret hjalp!

Lenke til kommentar

Ser Tele2 selger HTC Desire til 1499 kr med Tele2 Ultra som har en månedspris på 129 kr, noe som gir en totalpris på 3047 kr over 12 mnd.

 

Noen som vet noe om bruddgebyr på dette abonnementet?

Evt. om man får operatørlåsen før det er gått 12 mnd?

 

Koster 399 kr for nytt nr, så innporterer heller et gammelt kontantkort og lar det ligge i 12 mnd eller sier det opp samme dag.

Lenke til kommentar

Ser Tele2 selger HTC Desire til 1499 kr med Tele2 Ultra som har en månedspris på 129 kr, noe som gir en totalpris på 3047 kr over 12 mnd.

 

Noen som vet noe om bruddgebyr på dette abonnementet?

Evt. om man får operatørlåsen før det er gått 12 mnd?

 

Koster 399 kr for nytt nr, så innporterer heller et gammelt kontantkort og lar det ligge i 12 mnd eller sier det opp samme dag.

 

Jeg har også bestilt desire med tele2 ultra abonnement, den er absolut det billigste du kan få med abonnement. Men de har ikke mer på lager står det nå.

Den er ikke operatørlåst, hvis jeg ikke tar feil. De telefonene som er operatørlåst står det et den er det.

Lenke til kommentar

Min er ankommet postkontor :)

 

Operatørlås, det tenkte jeg ikke på. Regnet egentlig med at siden jeg betaler månedsavgift så ville jeg få den gratis uansett.

 

Men, ser at på f.eks SE W995 står det at telefonen er operatørlåst, noe det ikke gjør på HTC Desire. Lover bra! ;)

Lenke til kommentar

tegnet fast abbn i des på en w995.kan man tegne nytt med en desire eller forlenge det man har?telenorkunde

 

Du må enten kjøpe deg ut av bindingen for så å binde den nye telefonen for ett nytt år. Eventuelt gi full pris for telefonen å la bindingen være som den er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...