Gå til innhold

Lenovo S10-2 og ekstern skjerm


Anbefalte innlegg

Oppdaget til min skrekk at en av barna har TRÅKKET på reservePC en min, så den er død. Må derfor bruke min Lenovo S10-2 som reservepc hjemme, da knyttet til eksternt tastatur, mus og selvsagt, en ekstra skjerm.

 

Men hvor stor skjerm klarer egentlig denne PC en å lage bildet på ? Jeg mener den lager 1024x600bilde, er det maks 19" som er hensiktsmessig da, eller kan enn 21" eller 23" også duge ?

 

Jeg kjøre endel programmer samtidig, ifbm. bla.a innlegging var varer i nettbutikk, men har lite krav til maskina ellers. Bortsett fra at den må virke da selvsagt.... :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hm - takker for svar; men hva vil det si i praksis ?

 

Noen som kan foreslå en passende stor skjerm ? Syns det er immari forskjell på hva for oppløsninger som fins på skjermene, og har litt dårlige erfaringer med " bare å kjøpe en skjerm " ...

 

Du sier den klarer et " digitalt " men maskina har da ingen DVI utgang ?

 

Eller misforstår jeg ( som vanlig ? ) :dontgetit:

Lenke til kommentar

De fleste flatskjermene idag har en oppløsning på 1680:1050 eller 1920:1080. Begge disse vil gå på din laptop.

 

Jeg ser at laptopen din bare har VGA-utgang (analogt) til ekstern skjerm. Så om du skal bruke ekstern skjerm trenger du en skjerm med VGA-inngang. Regner med at dette ikke er noe problem. Har ikke fulgt så mye med på eksterne skjermer.

 

Hvor stor skjerm kommer an på personlige preferanser, men 22" vil nok funke fint.

Endret av EivindS_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...