Gå til innhold

Sommerferie for par


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg, gutt på nitten, og kjæresten på 18 har tenkt oss på sommerferie. Vi har ikke bestemt oss for hvor vi ønsker å dra, men vi har vært inne på Riga, London, Paris etc. Siden jeg er student, og hun er frisørlærling har vi ikke et voldsomt budsjett. Vi regner med å bruke omtrent 5000 kroner hver, inkludert reise, opphold, mat, og alt mulig annet. Vi vil legge ferien til en lang langhelg, fire-fem dager. Vi bor i Trondheim, noe som gjør Ryanair litt mindre attraktivt.

 

Det jeg lurer på her er om det er noen der ute som kan anbefale reisemål som treffer med våre ønsker. Gjerne si noe om hvorfor du anbefaler stedet, og noen attraksjoner.

 

Vi setter stor pris på hjelp.

Tindron

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom dere er på et stramt budsjett vil jeg fraråde dere destinasjoner som London, Paris og Roma og heller se på andre storbyer som er litt mindre kjente og som kan ha like bra shopping, uteliv og slikt. Av de jeg kan komme på i farten er Krakow,Praha og Riga (som du selv nevner). Der kan dere leve langt bedre enn i disse andre metropolene.

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg kan anbefale en rekke koselige reisemål for par som kan tilby billig innkvartering i Spania. Jeg bor i sør Spania i en koselig by som heter El Puerto de Santa Maria. Dette området kan tilby strand, kultur, historie, shopping, tapas og mye mer. Dette er også et fint område hvis du ønsker å lære litt spansk siden mange ikke snakker engelsk. Hvis du ønsker å vite mer så send meg datoene du ønsker å reise slik at jeg kan gi deg anbefalinger på fly og innkvartering.

 

Mvh,

Nina

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...