Gå til innhold

[Løst] "Frigjort for plukk"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Gruckie, hvis det er sant at du sier at du ikke har fått din levering fra Komplett på to og en halv uke, burde du ta kontakt med dem straks. Hva mener du med "statusen"?.

Om du bestiller deler eller ferdig bygget skal ikke ha noe å si, det er medregnet at det vanligvis tar 3 dager (+- det kommer ann på).

Lenke til kommentar

Hei Gruckie, hvis det er sant at du sier at du ikke har fått din levering fra Komplett på to og en halv uke, burde du ta kontakt med dem straks. Hva mener du med "statusen"?.

Om du bestiller deler eller ferdig bygget skal ikke ha noe å si, det er medregnet at det vanligvis tar 3 dager (+- det kommer ann på).

Jeg skrev nok feil:P har ventet i 1.5 uker, har prøvd å ringe et par ganger, men de sier meg ingenting av verdi. Har også sendt mail, men den har jeg ikke fått svar på. Hva burde jeg gjøre?

Endret av Gruckie
Lenke til kommentar

Hva sier de? Du sier selv at Dintt utsagn "men de sier meg ingenting av verdi". Her må du være mer presis for at vi skal kunne hjelpe deg med hva det betyr.

 

Du sier den har hatt status "Frigjort for plukk" i tre dager. Det betyr antaglig at du har bedt om en maskin hvor alle delere ikke er inne. Lørdag teller ikke i montering, så antaglig er det torsdag de kunne begynne å montrere maskien din (som garantert ikke er ed eneste). Montering og etterkontroll tar noe tid (både vente på montører samt gjøre jobbem(. Vent et par dager til

Lenke til kommentar

Hva sier de? Du sier selv at Dintt utsagn "men de sier meg ingenting av verdi". Her må du være mer presis for at vi skal kunne hjelpe deg med hva det betyr.

 

Du sier den har hatt status "Frigjort for plukk" i tre dager. Det betyr antaglig at du har bedt om en maskin hvor alle delere ikke er inne. Lørdag teller ikke i montering, så antaglig er det torsdag de kunne begynne å montrere maskien din (som garantert ikke er ed eneste). Montering og etterkontroll tar noe tid (både vente på montører samt gjøre jobbem(. Vent et par dager til

Takk for svar :). Er bare møkka lei av å vente nå, men vi får se. Det de sa var bare at de skulle gjøre det så fort som mulig og kunne ikke gi meg noen som helst tidsfrist. Er en smule irritert på komplett akkurat nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...