Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

treng isdn kort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Billion sine ISDN kort kan være ett herk i windows XP. Man må bare huske å velge de rette driverene. Ved feil drivere så NEKTER windows å gi mulighet for å koble opp med 1 av 2 linjer, bare begge 2. Men med rette drivere så går det lett som en lek. Dette er drivere som finnes på hjemmesida til billion.

 

Anbefaler noe som Asus sine ISDN kort. Ukjente firmaer har en tildens til å ikke lage drivere til nye operativsystem som kommer.

Lenke til kommentar
Billion sine ISDN kort kan være ett herk i windows XP. Man må bare huske å velge de rette driverene. Ved feil drivere så NEKTER windows å gi mulighet for å koble opp med 1 av 2 linjer, bare begge 2. Men med rette drivere så går det lett som en lek. Dette er drivere som finnes på hjemmesida til billion.

 

Billion sine drivere er MS-godkjente, mitt Billionkort ble driveroppdatert fra windowsupdate.

Lenke til kommentar
Billion sine drivere er MS-godkjente, mitt Billionkort ble driveroppdatert fra windowsupdate.

 

Jasså, det en tid siden jeg hadde ISDN kortet i XP. Men så er ikke windowsupdate den første plassen jeg ser etter drivere heller da :smile: , men det er nå slik man ser med tilfeldighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...