Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ansiktet forandrer seg


Gjest Oppgitt

Anbefalte innlegg

Gjest Oppgitt

Hei.

 

Etter natten forandrer ansiktet mitt seg, til noe som kalles "morgenfjes", det som er med meg i forhold til mange andre, er at jeg kan ha dette fjestet hele dagen, til jeg går til sengs igjen, og jeg ser ut som en annen person, bokstavelig, ansiktet mitt forander seg noe til de grader etter natten, når jeg ser meg selv i speilet blir jeg nesten kvalm, ser så jævelig ut at det ikke er mulig.

 

Greit nok, men det jeg lurer på er: Hvordan kan jeg bli kvitt dette? hvordan kan jeg få tilbake det normale ansiktet mitt hver dag etter en god natt søvn? har merker selv at jeg får dette ansiktet når jeg sover for lenge, og ikke for lite, men jeg vil nødig begynne å sove mindre kun for å slippe dette, er for glad i søvn.

 

Så om noen har noen kjerringråd, kremer, eller noe annet de vet funker for å få opp øynene ordentlig, fjerne ringer/poser etc så jeg kan se ut som mitt normale meg, ville jeg satt stor pris på det =)

 

hilsen gutt 20

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du gnir litt vann i fjeset på morgenen strammer du opp musklene som har blitt slappe iløpet av natta og får fart i blodsirkulasjonen som igjen gjør at du ser freshere ut og ikke blek så de mørke ringene uthever seg enda mere.

 

Jeg merker forskjell på mine medansatte hvis jeg ikke har dusjet på morgenen før jeg kommer på jobb. Da hører jeg gjerne ting som "du ser trøtt ut idag, sov du lite i natt?" imot hvis jeg har dusjet og fått vann i fjeset.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...