Gå til innhold

Hvilket online-spill?


Anbefalte innlegg

Jeg savner et online spill å være hekta til. Derfor spør jeg dere om forslag til hva jeg skal begynne med nå. Liker det meste som er litt omfattende som de andre jeg har gamet:

- Ultima Online (Spilte i 2år)

- Anarchy Online (har begynt å savne det litt , jeg slutta pga. det var så dårlig i starten da jeg spilte.)

- DAoC (Likte det ikke)

 

Er AO bra nå? Mange norske som spiller? evt. burde jeg begynne igjen?

 

Håper også på andre forslag :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke for å være slem, men jeg har nesten spilt i 2 år..

 

Anarchy-Online har en av de største gruppene med klagere, drittunger og uhøffelige spillere jeg noen gang har møtt i hele mitt liv. Forumet er generelt fult av whining om "buhu, dem skal nerfe ditt, dem skal nerfe datt!".. Supporten er en haug med gjøkhuer (ikke alle seff, mange gode folk der også) .. som gir deg svar som "We'll look into it.." .. "blah blah nothing we can do at the moment.."

 

Må du absolutt spille Ao, spill like godt på Test Serveren.. greiere folk der generelt.. kanskje mindre, men du får nok mere kvalitetstid der.

Lenke til kommentar
Ikke for å være slem, men jeg har nesten spilt i 2 år..

 

Anarchy-Online har en av de største gruppene med klagere, drittunger og uhøffelige spillere jeg noen gang har møtt i hele mitt liv. Forumet er generelt fult av whining om "buhu, dem skal nerfe ditt, dem skal nerfe datt!"..  Supporten er en haug med gjøkhuer (ikke alle seff, mange gode folk der også) ..  som gir deg svar som "We'll look into it.." ..  "blah blah nothing we can do at the moment.."

 

Må du absolutt spille Ao, spill like godt på Test Serveren..  greiere folk der generelt..  kanskje mindre, men du får nok mere kvalitetstid der.

 

Har spilt det i en måned nå. Og har aldri møtt noen mennesker med dårlig oppførsel enda. Eneste jeg irriterer meg over noen ganger. Er folk som ikke klarer å te seg i team. Bare svimer rundt som noen ville sauer.

 

Men drit i forumet da, trenger jo ikke være der liksom.

Lenke til kommentar
Jeg savner et online spill å være hekta til. Derfor spør jeg dere om forslag til hva jeg skal begynne med nå. Liker det meste som er litt omfattende som de andre jeg har gamet:

- Ultima Online (Spilte i 2år)

- Anarchy Online (har begynt å savne det litt , jeg slutta pga. det var så dårlig i starten da jeg spilte.)

- DAoC (Likte det ikke)

 

Er AO bra nå? Mange norske som spiller? evt. burde jeg begynne igjen?

 

Håper også på andre forslag  :D

 

Gadd ikke redigere så jeg lagde en ny post ...

 

Er et LASS av mmporg spill å ta seg til da. Neocron er et ... der er det vel en demo man kan prøve også. Har glemt hva de andre heter. STFW.

 

Har ikke spilt AO så lenge, men har fått intrykk av at AO var buggete i begynnelsen. Men funker bra nå ?! .. er ikke veldig mye problemer egentlig. Akkuratt nå de siste dagene, har det vært noe vedlikehold på 1ern men ikke noe mere enn det.

Lenke til kommentar

Mange som kommer til AO fra andre spill, sier at AO har veldig bra support.

 

Og det er veldig mange fra Norge som spiller AO, det er blant annet en del Norske eller skandinaviske guilder.

 

Ao har blitt mye bedre i det siste, og det blir bedre for hver dag som går.

Lenke til kommentar

Har selv spilt AO mye. Var med på Betaen og starta når det ble lansert. Spilte kontinuerlig i ca et halvt år før jeg gikk lei pågrunn av at det var kjedelig. Savna det noen ganger, så jeg starta det opp igjen, men så fort jeg begynte å vandre rundt på Rubi Ka så skjønte jeg at dette spillet var for kjedelig for meg. Det jeg syntes var for kjedelig var at man måtte sloss for å bli bedre til å lage ting :-?

 

Nei SWG er det spillet jeg venter på og det er kult. Har sett på det allerede og grafikk, gameplay, muligheter er meget gode. WoW ser også interresant ut og flere vil komme. Det er bare å sjekk og teste og finne det du liker. SWG er det jeg kommer til å spille. Jedi I will be :D:woot:

Lenke til kommentar

Anbefaler å prøve AO en gang til. Mye har forandret seg til det bedre siden du prøvde det sist. I tillegg kommer jo også shadowland i løpet av sommeren. Der blir det også en del nytt som gjør at AO bare blir bedre å bedre. Tror ikke du kan sammenligne AO nå og sånn det var i begynnelsen. Det er nesten et helt nytt spill nå.

Jeg har spillt det et halvt års tid nå, og kommer til å fortsette lenge enda.

 

Noen nevnte at det var en del syting i spillet og kan til en viss grad være enig, men det er mest på forumet. I de fleste sammenhenger i spillet har jeg bare hatt positive møter med andre mennesker.

Er du seriøs, så er de fleste du spiller sammen med også seriøse.

Lenke til kommentar

Shadowlands har releasedato 22. juli, og vil nesten fordoble spilleområdet. Pluss at man nok får tilbake følelsen av å utforske ukjente områder i Shadowlands - det går ikke an å fly der, man må ta seg frem til fots.

 

Og det finnes beist der som er nokså ille å komme ut for, etter det jeg hører. Pluss at SL er designet slik at det ikke er bare et flatt landskap som mesteparten av Rubi-Ka (planeten som AO hittil spilles på), her skal det gå mye i høyden, noe som gjør det hele enda bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...