Gå til innhold

Spørsmål ang. telenorabbonement


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Første spørmål

Jeg har i en god stund hatt Djuice Control der jeg betaler 200 kroner i måneden og kan bruke/ringe hele beløpet. Dette er mildt sagt alt for mye for meg, nå har jeg 1376 kroner på kortet og i denne måneden har jeg sendt 3 SMS-er, altså har jeg fortsatt 47 gratis. Dersom jeg switcher til ny mobil med f.eks Djuice Phone, mister jeg de pengene eller kan jeg fortsatt bruke de?

 

Andre spørsmål

På overnevnte abbonement, hva er egentlig ulempene med å velge 75 over 175 bortsett fra en litt dyrere telfonpris? HTC Tatoo kostet bare 298 kroner mer med 75-kronersabbonementet, og det sparer man jo opp etter tre måneder med avgift.

 

Tredje spørsmål.

Hvordan er det med internettpriser nå til dags? Dersom man bruker Telenors nettverk (aner ikke hva det heter, er det 3G? WAP?), er det fortsatt slik at man bruker max 10 kroner på det og så er resten gratis for den dagen? Besvart

 

Takker for svar.

Endret av ArilC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er langt fra sikker her, men trur du det er samme regler ved overgang fra kontantkort (som Controll går under) til abonnement som ved oppsigelse av kontantkort. Fant følgende på djuice og telenor sine sider:

 

Hva innebærer utbetaling av gjenstående beløp ved oppsigelse av kontantkort?

Beløp som står igjen på kontantkortet ved oppsigelse utbetales etter følgende regler:

- Du kontakter kundeservice, via telefon 09000 eller ved å sende en e-post via kontaktskjema senest 5 måneder etter oppsigelse.

 

Utbetalingen gjøres til en bankkonto som er eiet av kunden.

Beløp under 20 kroner utbetales ikke.

Beløp over 1500 kroner utbetales ikke.

Bonuspåfyll utbetales ikke.

Faste fakturabeløp som er innbetalt i bindingstiden utbetales ikke.

Ved utbetaling av restsaldo er det behandlingsgebyr på 50 kroner. Gebyret trekkes fra den gjenstående saldoen.

 

 

Jeg ville ringt kundeservice i morgen å hørt for sikkerhetsskyld! De kan jo hjelpe deg med å bestille også :-)

Lenke til kommentar

Så det utbetales i ..kontanter?

 

wooaah

 

Ringer i morgen da, hvis de har åpent.

 

 

Det varier om litt avhengig om pengene du har spart opp ble spart opp utenom eller innenfor bindingstid.

 

Er i alle fall best å ringe å høre med Telenor, de pleier å være greie å ha med å gjøre når det gjelder sånne ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...