Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan og når var DIN første gang?


Gjest riskake19

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker ikke nesten alle og si at første gang er dårlig osv, men det stemmer ikke med meg iværtfall, jeg var 18, jenta 14, hjemme hos meg, jenta ble henta hjem til meg av meg og mamman min til og med, hehe :thumbup: , men så når vi kom hjem låste vi oss inn på rommet mitt, bynte og kline, havna på senga, starta og knulle, lå i senga å små knulla 10 timer i strekk, helt sant, kom 1 gang, når ho neste dagen skulle bli kjørt hjem igjen av mamma og meg, 1 time før vi sku dra så bestemte jeg meg for og komme, og det er en av det beste orgasmen jeg har fådd så langt, så for min del har det vært det beste jeg har opplevd :new_woot:

 

Holdt på med ei kjerring i 15timer, tror jeg hadde ei takt på 25Hz. Gikk kjempe bra!!

Var 11 og et halvt år den gangen.

Lenke til kommentar

Bruker ikke nesten alle og si at første gang er dårlig osv, men det stemmer ikke med meg iværtfall, jeg var 18, jenta 14, hjemme hos meg, jenta ble henta hjem til meg av meg og mamman min til og med, hehe :thumbup: , men så når vi kom hjem låste vi oss inn på rommet mitt, bynte og kline, havna på senga, starta og knulle, lå i senga å små knulla 10 timer i strekk, helt sant, kom 1 gang, når ho neste dagen skulle bli kjørt hjem igjen av mamma og meg, 1 time før vi sku dra så bestemte jeg meg for og komme, og det er en av det beste orgasmen jeg har fådd så langt, så for min del har det vært det beste jeg har opplevd :new_woot:

 

Holdt på med ei kjerring i 15timer, tror jeg hadde ei takt på 25Hz. Gikk kjempe bra!!

Var 11 og et halvt år den gangen.

 

11 og et halvt?.. Wait - What!?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det skjedde under ganske spesielle omstendigheter for meg. Jeg var utvekslingstudent i USA, og tatt inn i en jødisk vertsfamilie som var veldig liberal. Når ungene deres var borte noen dager spurte familiefaren om jeg ville ha sex. Han forsikret meg om at han og kona hadde et åpent forhold, og at det ikke ville få noen konsekvenser. Jeg var veldig tvilende, men han maste og presset inntil jeg ga etter og lot ham få pule meg. Mens kona pludret rundt i huset, tok han meg over middagsbordet. Jeg blødde over hele golvteppet deres, og hun en sterk drink til meg mot smertene. Jeg fikk beskjed om at dette var noe som bare var mellom oss. De fikk skaffet meg angrepille og renset golvteppet, og det neste halvåret hadde jeg sex med ham fra tid til annen. Heldigvis bar ikke kona noe nag, og barna deres var for unge til å forstå hva som egentlig foregikk. Hun holdt seg unna mens han besøkte meg på rommet, og han fikk ogstå tatt meg i rompa. I ettertid tenker jeg nok at jeg ble ikke bare litt utnyttet, men jeg ble aldri tvunget til noe. Om moren min hadde visst hva som egentlig skjedde hadde det blitt politianmeldelse ut av det. De fikk tilgang på tenåringssex for å piffe opp sitt eget sexliv, og jeg mistet enhver form for uskyld. Det er vel svaret på hvordan det skjedde for meg...

Lenke til kommentar

Bruker ikke nesten alle og si at første gang er dårlig osv, men det stemmer ikke med meg iværtfall, jeg var 18, jenta 14, hjemme hos meg, jenta ble henta hjem til meg av meg og mamman min til og med, hehe :thumbup: , men så når vi kom hjem låste vi oss inn på rommet mitt, bynte og kline, havna på senga, starta og knulle, lå i senga å små knulla 10 timer i strekk, helt sant, kom 1 gang, når ho neste dagen skulle bli kjørt hjem igjen av mamma og meg, 1 time før vi sku dra så bestemte jeg meg for og komme, og det er en av det beste orgasmen jeg har fådd så langt, så for min del har det vært det beste jeg har opplevd :new_woot:

 

Holdt på med ei kjerring i 15timer, tror jeg hadde ei takt på 25Hz. Gikk kjempe bra!!

Var 11 og et halvt år den gangen.

 

Hertz betyr sykluser i sekundet. Så 25 støt i sekundet?

Lenke til kommentar

Bruker ikke nesten alle og si at første gang er dårlig osv, men det stemmer ikke med meg iværtfall, jeg var 18, jenta 14, hjemme hos meg, jenta ble henta hjem til meg av meg og mamman min til og med, hehe :thumbup: , men så når vi kom hjem låste vi oss inn på rommet mitt, bynte og kline, havna på senga, starta og knulle, lå i senga å små knulla 10 timer i strekk, helt sant, kom 1 gang, når ho neste dagen skulle bli kjørt hjem igjen av mamma og meg, 1 time før vi sku dra så bestemte jeg meg for og komme, og det er en av det beste orgasmen jeg har fådd så langt, så for min del har det vært det beste jeg har opplevd :new_woot:

 

Holdt på med ei kjerring i 15timer, tror jeg hadde ei takt på 25Hz. Gikk kjempe bra!!

Var 11 og et halvt år den gangen.

 

Hertz betyr sykluser i sekundet. Så 25 støt i sekundet?

Gj! :D

Lenke til kommentar

Sommerflørt ... Jeg var nitten år og forelsket. Det var utrolig skummelt først. Men så ... Jeg vet ikke. Det var vel ikke det helt store, heller, hehe :D

 

Husker jeg tenkte det var kjedelig. At jeg kanskje var aseksuell? (Jeg er ikke det, altså).

 

Og da han ville jeg skulle suge ham ... Jeg syntes ikke det var så ekkelt som jeg faktisk hadde trodd på forhånd. Sæd i munnen var ikke noe problem. Men han tok den altfor langt inn! Jeg var forkjøla og fikk ikke puste. Holdt på å brekke meg (det blir jo sånn når man får noe for langt inn i munnen), og lagde nok noen fæle grimaser!

 

Jeg ler litt av hele opplevelsen nå. Har ikke gjort det igjen, og neste gang blir nok ikke perfekt den heller. Men hele greia er litt morsom å tenke på.

Lenke til kommentar
Gjest Gutt (A)

Min første gang var for ca 3 måneder siden (3 måneder i morgen :innocent: ) Var 15 år, i mitt første seriøse forhold

Det gikk veldig kjappt, men den tiden det varte var helt fantastisk :love: kommer aldri til å glemme eller angre, selv om foreldrene til kjæresten fant det ut, og vi får ikke lenger være alene hjemme :cry:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Første gangen var da jeg var 17 år, gjorde det med moren til bestekameraten min som var 40. Og hvordan det gikk til? Etter mye innabords ble det slik at kameraten min var gåen, så han gikk for å legge seg. Jeg satt ved siden av moren og vi var begge godt i siget for å si det mildt. Så begynte vi å tafse litt på hverandre, og endte opp på soverommet hennes. Startet med at jeg fikk en blow-job, og så stakk jeg den inni hun og vips - var ikke jomfru lengre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

første gang ja, jeg var 20 hu var 16. Faen meg så jæævlig fin og stram og jeg var sinnsykt forelska i henne. Dro på hotelltur med en kompis av meg som er en gal idiot som er lam fra nakken og ned men kan bruke armene litt og dama hans.

 

Drakk på hotellrommet i et par timer. jeg kjørte forresten rullestol og lekte lam med han fordi det synes han er drit fett. så vi fikk et mye større hotellrom en det vi betalte for siden det hadde breie nok dører til oss. Kjørte rundt i gangene og lekte idiot for folk tørr jo ikke så si noe på folk som er lamme. Vi hadde det drit fett.

 

Senere dro vi ned i baren, der var det utrdrikkingslag eller noe og ble spander på i bøttevis, damene trengte ikke å vise legg, siden de hadde lånt to vergekort fra kompisen min, hehe.

 

På natta rulla vi bort til hotellrommet. dama, nå eksen var ganske nervøs, så jeg sa at jeg forventa ikke noe bare fordi jeg hadde spandert hotelltur på a, eneste jeg forventa var at hun skulle ha det gøy. Alle satt å snakka litt. Jeg dro ut på en tur få å få en siste drink med rullestolen, kjørte ned noen trapper, tryna som faen. Ble løfta opp igjen av 2 hotellansatte. baren var stengt

 

Tilbake på hotellrommet var dama ganske så kåt, så det endte med at vi pulte i samme rom som de andre "sov" i. alt i alt, jævlig konge!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...