Gå til innhold

Bifftråden - Diskuter ALT om biff (Les førstepost)

Liker du biff?  

192 stemmer

1. 1. Liker du biff?

• Ja det er favorittretten min
      189
    • Nei
      1
    • Har ikke smakt
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det beste er jo at den er gjevnt stekt, men den skal ikke være overstekt, nei.

Tenkte forøvrig å langtidssteke en biff i rundt 10 timer, nå i påsken. Gleder meg :dribble:

Dette prosjekter høres morro ut, skal du steke i ovn eller sou vide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den er ikke overstekt, bare fordi den ikke er rå i midten. Jeg liker den best, når den er medium stekt.

Sa ikke at man ikke må oversteke biff. Ikke at hvis den ikke er rå innvendig så er den overstekt :p

Endret av Mr.Duklain
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Gjenoppliver denne tråden for å komme med en gladnyhet: Centra har nå begynt å selge velhengt biff, og som et svar på dette og Jacobs' utvalgte samt generell etterspørsel har også Gilde lansert ekstra lagret ytrefilet og entrecote. Så det såvidt i går, regner med å prøve det i morgen. Rapport kommer!

• 2 uker senere...
Skrevet

Det tok litt lengre tid enn jeg trodde, men jeg har endelig fått prøvd Gildes langtidsmodnede entrecote. Jeg er generelt ikke spesielt begeistret for Gilde, så jeg liker ikke å si dette, men den var fabelaktig! :dribble:

Veldig mør, ordentlig kjøttsmak, alt i alt veldig bra. Veldig mye bedre enn den vanlige. Anbefales!

• Liker 1
Skrevet

Det tok litt lengre tid enn jeg trodde, men jeg har endelig fått prøvd Gildes langtidsmodnede entrecote. Jeg er generelt ikke spesielt begeistret for Gilde, så jeg liker ikke å si dette, men den var fabelaktig! :dribble:

Veldig mør, ordentlig kjøttsmak, alt i alt veldig bra. Veldig mye bedre enn den vanlige. Anbefales!

Hvor kjøper man denne godsaken :D ?

Er ikke Meny her jeg bor. :(

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...