Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

forelska i kjæresten, men det går ikke begge veier,


Anbefalte innlegg

Jeg har en flott kjæreste, som har vært venn i ca tre år før vi blei kjærester. han har før sagt at han bruker lang tid på å forelske seg, at det ikke er gjort i en håndvending. Og det er greit nok det noen blir ikke storm forelsket med en gang.

 

Men som sagt... nå har vi kjent hverandre siden vinteren 2007..

Og nå som vi jula 2009 bestemte oss for å være kjærester.. og se åssen det gikk. Vi har hatt sex nå og da før og .. ting har vært hett og digg.

 

Men nå som vi liksom er et par.. så er det no anna. ikke har vi sex, ikke virker det som han har lyst på meg i det hele tatt. Han sier han er glad i meg.. og JA det betviles altså ikke, men jeg lurer litt på om han BARE er glad i meg liksom... akkuratt som da vi var venner.. at han av en eller anna grunn syns det er ok å være sammen med en han ikke har forelskelses følelser for. Det ville for meg vært helt feil i alle fall.

 

Jeg er forelsket , jeg har vært det lenge i den mannen.. jeg elsker han litt tror jeg. Men det hviler en stor klomp i magen min pga jeg er så usikker på om han "bare" er glad i meg.

 

Jeg fortjener da litt begjær?

Litt følelsen av forelskelse i lufta.. men det er ikke no av det. det er som om vi har vært gift i 50 år.

 

Hva skal jeg gjøre.. i går sa jeg at jeg var forelsket i han før vi la på tlf røret.. : forelsket i deg jeg kjæresten min. sa jeg.

Glad i deg snuppa mi sa han.

 

Kommer han til å BLI forelsket en dag når han ikke etter tre år har blitt det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen mennesker blir ikke forelsket slik du beskriver det. Det kan ofte ligge medisinske forklaringer bak slik som sosiopati eller aspergers syndrom.

Mange mennesker kan gå et helt liv uten å få en riktig diagnose i så henseende.

Det er mange graderinger også innenfor disse lidelsene så en sosiopat behøver nødvendigvis ikke være av den "slemme" sorten.

 

Det er godt mulig kjæresten din har et snev av en slik lidelse, og da er nok "Glad i deg snuppa" ikke stort mer enn det du kan forvente at han klarer og opparbeide.

 

Stormforelskelse pleier nå vanligvis å gå over for de fleste uansett.

Endret av vidarkri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...