Gå til innhold

Lading, t68i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv T68 og batteriet er fortsatt stor artet. Hemmeligheten er lading når det er lite batteri, pluss at en gang i måneden (cirka) lar jeg batteriet tømme seg selv totalt før jeg lader i et helt døgn. Batteriet holder fortsatt i 290 timer selv om mobilen er ca. 1 og ett halvt år gammel. Storfornøyd. By the way synes jeg ikke telefonen er en dårlig sms-telefon. T9 fungerer glimrende, kanskje en smule for lang reaksjonstid, men nå må vi slutte å klage, det er en utrolig god mobil. Første lading ville jeg hatt i ett døgn, broren din har sikkert klart seg noen år uten mobil, så da klarer han seg en dag også... Det sikreste ville være å ikke bruke den mens du lader også. De neste gangene du lader ville jeg være spesielt god til å tømme batteriet helt. Lykke til :)

Lenke til kommentar

hva er det med mobilbruken din da?

 

jeg har hatt min like lenge, og etter å ha ladet det fullt opp over en natt er standbytiden på 320... det er bare nå den siste måneden at det har slutta å være 375 timer standby etter ladning... det er ganske bra...

 

og det stemmer ganske mye... hvis du bare lar telefonen ligge på i god dekning og ikke sender/mottar anrop/sms så kan den ligge i en uke!

det er batterilevetid det!

 

hadde det bare vært sånn med qtek oxo så...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...