Gå til innhold

flagre nazi flagget på 9 april


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette virker som en ugjennomtenkt og forkastelig ide. man tuller ikke med slike alvorlige ting.

 

Slike som deg som motiverer til å tulle med "slike alvorlige ting"

Hva mener du med det?

 

Tenk deg litt om. Hva tror du jeg mener med det?

larer du å vri det over til at jeg støtter en slik ide? Isåfall er du på bærtur.

Endret av Fiskebollebiff
Lenke til kommentar

De snakket jo tidligere varmt om å la minoriteter flagge med sine egne hjemlands flagg på 17 mai så hvorfor skal vi ekskludere nazistene?

 

Fordi nazistsvinene ville rydde opp i Europa, mens de harmløse muslimene steiner tenåringsjenter og voldtar alt de kommer over?

 

;)

Lenke til kommentar

lol jaja har både nazi flagg og commie flagg, men er dårlig med annet utstyr. har bare en gammel nazi offiser hat. men kunne sikkert funnet på noe lol med det.. men kanskje ikke mitt i oslo.. eller?

 

Det kan da umulig være ulovlig? Vi har jo noe som heter ytringsfrihet.

tja nja...

Lenke til kommentar

Hadde jeg sett deg gå med et flagg med hakekors så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort, men ingen ting positivt. Det jeg finner idiotisk med dette er at du skal gjøre dette på ren faenskap, du skriver lolz og lol, for meg så er det veldig veldig voksent (les: Barnslig). Hvis du skal gå med et slikt flagg så må du gjøre det for en grunn, jeg bærer det norske flagget på syttende mai siden jeg er stolt av mitt land og mine røtter. Du skal altså bare gjøre det på tull, det er ikke noe morsomt ved det... Det er mange som har vonde minner fra 2. VK, mange fikk sitt land frarøvet, da skal du komme valsende rundt med et slikt flagg og ripe opp i folks hoder. Har du tenkt på konsekvense av hva du har tenkt på å gjøre? Hadde jeg vært deg så ville jeg bare lagt fra meg flagget... Edit: Beklager dårlig med linjeskift, forumet har litt problemer :hmm:

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Of-topic

 

Vi må få en endelig løsning på det muslimske problemet.

 

Dog så er det en myte laget for å ha en form for et vagt argument :nei:

Skal vi diskutere dette lager vi heller en ny tråd

On-topic

 

lol akkurat ett slikt svar jeg forventer å høre..

men. de redda oss fra de slemme brittene som planla invasjon også?

 

De slemme Brittene kjempet faktisk mot Nazismens okupasjon (voldtekt av Norge). De kjempet for demokrati, noe som nazismen kjempet i mot. Samt at Alt Brittene gjorde var å kjempe for frihet. Så hvem lurer hvem her?

 

Sier ingenting jeg, men krigen ødela mye for nasjonalsosialismen.

 

Nasjonalsosialismen i en nazistisk form er intet annen en ren ondskap i menneskeskikkelse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...