vikingkylling Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Jeg kjøpte dette i går, men la dessverre ikke merke til det mikroskopiske Steam-merket gjemt bak på coveret. Hadde jeg gjort det hadde jeg spart pengene. Men uansett. Jeg oppdaterte Steam, installerte spillet (antar jeg) og prøvde å starte. Men neida, her skal det oppdateres først. Problemet er at jeg startet oppdateringen i dag tidlig (ca åtte timer siden), og den har fortsatt ca 23 timer 32 minutter til den er ferdig? Er det normalt?
vikingkylling Skrevet 8. april 2010 Forfatter Skrevet 8. april 2010 Ingen som vet noe? Jeg har prøvd å si den ikke skal holdes oppdatert, men det nekter å starte. Jeg lot den oppdateres ferdig for tredje gang, men ikke en dritt skjer. Begynner å bli pisse lei steam nå...
vikingkylling Skrevet 11. april 2010 Forfatter Skrevet 11. april 2010 Tar en siste bumb her. Har spurt Steam techsupport om hjelp, men uten å få noen bra svar. Har slettet alle filene i steam-mappen uten steamapps og steam.exe og oppdatert på nytt, har Verified Game Cache, Verifited Local Files, til og med cracket det og har lagt (en ucracket) supremecommander2.exe som Non-Steam game. Ikke fanken. Ved å legge det som non-Steam game kom jeg så langt at jeg fikk hovedmenyen, valgte Tutorial og fikk en loading-skjerm. Men det var alt. Noen som aner hva jeg skal gjøre? Eventuelt har en crack som faktisk fungerer? PM meg i såfall. Ja, jeg vet cracks er ulovlige, men nå har jeg sittet i tre dager og prøvd å få faenskapen til å fungere på lovlig vis, og har gått så langt at jeg har hatt kontakt med Steam flere ganger for å få hjelp uten at det fungerer av den grunn. Og dette mølet har jeg betalt for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå