Gå til innhold

Overføre nr/kontakter fra iPhone til X10/Android


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en iPhone syncet mot Exchange før, men har byttet kjede osv så jeg må få nr ut fra den telefonen og inn på outlook så jeg der kan synce videre til SE X10 eller HTC Desire.

Grunnen til at jeg ikke bare kan koble opp en ny mot exchange serveren er det at vi har byttet kjede og har ikke tilgang på den serveren lengre.

 

Jeg har prøvd å synce mot outlook på kontakter og kalender, men den legger ingen ting til outlook.

Hvis jeg sletter exchange kontoen på iphonen så sletter den vel alle kontakter og kalender osv?

 

Håper noen har noen gode svar, siden jeg nå sitter med to telefoner å har ikke ett nr på dem :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lage en gmailkonto på web, sync den mot iPhone, legg gmailkonto til Android, sync denne mot Gmail? Ta backup av iPhone først.

J

Problemet er det at vis jeg skal legge til gmail kontor som tar å syncer kontakter på iPhone så må jeg slette exchange kontoen først og da fosvinner alle kontaktene.

Men vis jeg hadde/venter til 4.0 kommer så kunne dette fungert.

 

Men jeg løste dette ved at jeg hadde en backup av kontaktene i outlook som var litt eldre og la til en ny exchange løsning for så synce outlook mot den og så ut til mobilene.

 

Noe dritt det derre der. Men fikset det i vertfall på en måte.

 

Takk for tipset btw.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...