Gå til innhold

ASUS Rampage III Extreme - Hos meg... :)


**dp**

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei,

 

Jeg er helt enig spirou. Har akkurat bygget en maskin med intel 980ES , rampage 3 extreme 12 GB Kingston Hyperx T1 minne. Den har max holdt stand i 5 minutt før den rebooter. Heeelt ubrukelig. Dette må bli den siste intel riggen jeg bygger.

 

 

 

Snabelen

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg er helt enig spirou. Har akkurat bygget en maskin med intel 980ES , rampage 3 extreme 12 GB Kingston Hyperx T1 minne. Den har max holdt stand i 5 minutt før den rebooter. Heeelt ubrukelig. Dette må bli den siste intel riggen jeg bygger.

 

 

 

Snabelen

 

 

Hei Snabel.

 

Nå fungerer alt som bare juling! :) Har satt det meste på auto i bios og kun stilt på rammen til 1866 og 1,64v og byttet stock kjølern til en ordentlig kjøler.

Hadde problemer med at cpuen ble for varm når jeg spilte foreksempel bbc2, (100 grader) men byttet til ny kjøler og nå ligger den stabilt på 65 grader når jeg spiller og 41-47 grader på idel. Har ikke hadd noe problemer etter jeg byttet til ny kjøler :)

Endret av spirou
Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg er helt enig spirou. Har akkurat bygget en maskin med intel 980ES , rampage 3 extreme 12 GB Kingston Hyperx T1 minne. Den har max holdt stand i 5 minutt før den rebooter. Heeelt ubrukelig. Dette må bli den siste intel riggen jeg bygger.

 

 

 

Snabelen

 

 

Hei Snabel.

 

Nå fungerer alt som bare juling! :) Har satt det meste på auto i bios og kun stilt på rammen til 1866 og 1,64v og byttet stock kjølern til en ordentlig kjøler.

Hadde problemer med at cpuen ble for varm når jeg spilte foreksempel bbc2, (100 grader) men byttet til ny kjøler og nå ligger den stabilt på 65 grader når jeg spiller og 41-47 grader på idel. Har ikke hadd noe problemer etter jeg byttet til ny kjøler :)

 

 

Hei :)

 

Jeg har faktisk levert inn CPU'n til komplett... likte ikke at jeg måtte opp i 1.65v på QPI for å få boota...og fikk ikke maskinen stabil uansett.

Skal bli spennende å høre fra komplett hva de kommer frem til.

Hvilken kjøler bruker du?

 

Snabelen

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg er helt enig spirou. Har akkurat bygget en maskin med intel 980ES , rampage 3 extreme 12 GB Kingston Hyperx T1 minne. Den har max holdt stand i 5 minutt før den rebooter. Heeelt ubrukelig. Dette må bli den siste intel riggen jeg bygger.

 

 

 

Snabelen

 

 

Hei Snabel.

 

Nå fungerer alt som bare juling! :) Har satt det meste på auto i bios og kun stilt på rammen til 1866 og 1,64v og byttet stock kjølern til en ordentlig kjøler.

Hadde problemer med at cpuen ble for varm når jeg spilte foreksempel bbc2, (100 grader) men byttet til ny kjøler og nå ligger den stabilt på 65 grader når jeg spiller og 41-47 grader på idel. Har ikke hadd noe problemer etter jeg byttet til ny kjøler :)

 

 

Hei :)

 

Jeg har faktisk levert inn CPU'n til komplett... likte ikke at jeg måtte opp i 1.65v på QPI for å få boota...og fikk ikke maskinen stabil uansett.

Skal bli spennende å høre fra komplett hva de kommer frem til.

Hvilken kjøler bruker du?

 

Snabelen

 

 

Fikk en ARCTIC COOLING FREEZER 7 PRO REV.2 S-775/1156/1366/AM2+/AM3 hos dustin, billig men kjempe bra. kjøler som bare det og ingen bråk :)

 

http://www.dustinhome.no/pd_5010333878.aspx?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...