Gå til innhold

Kan ikke installere Norman Security Suite


Anbefalte innlegg

Jeg forsøker å installere Norman Security Suite. PCen som er ganske ny kom med en prøveverson av Mcafe som varte i en mnd, da denne utgikk avinstallerte jeg.

 

Men på slutten av installasjonsprosessen med Norman Security Suitedukker følgende meld opp:

 

"Could not access VBScript run time for custom action"

 

Problem, har intet annet enn Windows Defender nå :hmm:

 

Kjører windows 7, 64 bit

post-69577-1270380832,3286_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan hende det har blitt krøll med installasjonsfilene. MS har et program for å fikse det, last det ned herfa: http://support.microsoft.com/kb/290301/en-us. Det står at det er for Office2003, men jeg har brukt det på mange programmer som ikke vil installeres. Du får opp en liste over installerte programmer og hvis du ser Norman der må du huke av den og la programmet kjøre ferdig. Ikke huk av noe annet.

 

Er ikke DC regcleaner kun et regcleaner program som ikke tar temp filer som feks. CCleaner?

Endret av Ned Flanders
Lenke til kommentar

Kan hende det har blitt krøll med installasjonsfilene. MS har et program for å fikse det, last det ned herfa: http://support.microsoft.com/kb/290301/en-us. Det står at det er for Office2003, men jeg har brukt det på mange programmer som ikke vil installeres. Du får opp en liste over installerte programmer og hvis du ser Norman der må du huke av den og la programmet kjøre ferdig. Ikke huk av noe annet.

 

Er ikke DC regcleaner kun et regcleaner program som ikke tar temp filer som feks. CCleaner?

Jeg tilbakestilte PCen og da forsvant den nevnte feilmeldinga. Men kommer til slutten av installasjonen og den blir avbrutt. Linken din over her virka desverre ikke.

 

Jeg leita etter CC cleaner, men fant den ikke. Via sider man får treff på blir man ledet videre til stadig et annet program, som viser seg å kreve betaling. Det eneste jeg fant var DC cleaner og den tok også tempfiler

Endret av Napoleon XIV
Lenke til kommentar

Kan hende det har blitt krøll med installasjonsfilene. MS har et program for å fikse det, last det ned herfa: http://support.microsoft.com/kb/290301/en-us. Det står at det er for Office2003, men jeg har brukt det på mange programmer som ikke vil installeres. Du får opp en liste over installerte programmer og hvis du ser Norman der må du huke av den og la programmet kjøre ferdig. Ikke huk av noe annet.

 

Er ikke DC regcleaner kun et regcleaner program som ikke tar temp filer som feks. CCleaner?

Jeg tilbakestilte PCen og da forsvant den nevnte feilmeldinga. Men kommer til slutten av installasjonen og den blir avbrutt. Linken din over her virka desverre ikke.

 

Jeg leita etter CC cleaner, men fant den ikke. Via sider man får treff på blir man ledet videre til stadig et annet program, som viser seg å kreve betaling. Det eneste jeg fant var DC cleaner og den tok også tempfiler

 

PS: der fikk jeg endelig tak i den gode gamle CC cleaner

Man blir forsøkt ledet bort fra den til et annet program som koster

Lenke til kommentar

Forsøk å laste Norman ned en gang til fra denne siden: http://www.norman.com/downloads/home/58573/en

Det kan være det ville gått, men det står der: "You need an authentication key"

og da må man betale for å få programmet som jeg kan få gratis via nettbanken jeg bruker.

Om jeg skal betale hadde jeg heller valgt Norton, det koster bortimot 700,- kr for en lisens i et år.

Lenke til kommentar

Jo, Norman skal være kompatibelt med win 7 fra oktober i ifjor, ifølge forumet der. Fan til greier, tror jeg gir opp hele Norman og satser på et annet program, før jeg klikker ))

 

En jeg kjenner bruker windows sitt eget antivirusprogram og er vistnok veldig fornøyd med det, såvidt jeg husker. Jeg får høre med han etter påskeferien hvor jeg eventuelt får tak i det. Windows defender er kun brannmur. Du skal h takk for at du tok deg bryet med å veilede meg selv om det ikke førte frem til løsning :)

Lenke til kommentar

Jo, Norman skal være kompatibelt med win 7 fra oktober i ifjor, ifølge forumet der. Fan til greier, tror jeg gir opp hele Norman og satser på et annet program, før jeg klikker ))

 

En jeg kjenner bruker windows sitt eget antivirusprogram og er vistnok veldig fornøyd med det, såvidt jeg husker. Jeg får høre med han etter påskeferien hvor jeg eventuelt får tak i det. Windows defender er kun brannmur. Du skal h takk for at du tok deg bryet med å veilede meg selv om det ikke førte frem til løsning :)

Synd at det ikke førte frem, du har vel lagt inn smme spørsmål hos Norman. Jeg så et ubesvart problem der som minnet veldig om ditt.

Kan absolutt anbefale Malwarebytes, kjøpeversjon. Skaffet det for noen uker siden og det tok masse som Mcafee IS ikke har tatt.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...