Gå til innhold

GPU Temp vil ikke ned...


kotox

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har brukt RivaTuner og satt den til 100% på vifte til GPU, men allikevel er temp på 65+ på GPU!

Dette gir problemer under spilling i form av hakking etc med jevne mellomrom.

 

Har noen noen andre råd / muligheter til hva jeg kan gjøre for å få temp mer ned?

Jeg vet flere vifter er alternativet, men har ikke det per nå, så det trengs ikke foreslås :)

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke klokka...

 

Har Nvidia 8800GTS kort.

 

Har nå plassert en "Stor" bordvifte ved pcen som blåser på skjermkortet, og det hjelper! HAkker ikke lenger, MEN....Dette skal vel ikke være normalt allikevel at man m¨å bruke store vifter?

Lenke til kommentar

Hvordan skal en liten GPU vifte fungere når en stor bordvifte ikke får temp under 60grader engang npår maskinen ikke spilles eller brukes stort? Hmmm

 

jo for en bordvifte får ikke luft igjennom kortet på samme måte som en lokalplassert mini vifte.. fordi den er større enn kjøleribbene å lager lufttrykk på begge sider av ribbene...

 

men om kortet er varmt hele tiden så er det sikkert på tide med en oppgradering :whistle:

jeg har nvidia 8600 å detmå jeg ned i 800x600 på de fleste spill... :ph34r::thumbdown: og er 62 grader bare med vista skrivebordet framme og nermer seg 80 grader da jeg spiller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...