Gå til innhold

Deo til gutt 17 - TIPS ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svarte nettopp i en lignende tråd ang den nye axe.

Uansett om denne ikke har en overdreven lukt så vil jeg ikke annbefale noen den.

Hvorfor dekke til lukten når du heller bare kan fjerne den?

 

Kjøp en ordentlig antiperspirant uten lukt fra apoteket og kombiner den med yndligsparfymen din.

 

Da slipper du å svette + at du lukter godt thumbup.gif

 

Selv er jeg veldig fornøyd med en fra Vichy homme, som jeg kjøpte på apoteket. Den er uten alkohol eller parfyme og veldig effektiv mot svette. Jeg holder meg ihvertfall over 24 timer uten å svette ved å bruke den.Ang å lukte godt, så er det derfor det finnes parfyme.

edit: forumet må virkelig hate meg. hva skjer med fonten icon2.gif

Endret av shoop
Lenke til kommentar

Svarte nettopp i en lignende tråd ang den nye axe.

Uansett om denne ikke har en overdreven lukt så vil jeg ikke annbefale noen den.

Hvorfor dekke til lukten når du heller bare kan fjerne den?

 

Kjøp en ordentlig antiperspirant uten lukt fra apoteket og kombiner den med yndligsparfymen din.

 

Da slipper du å svette + at du lukter godt thumbup.gif

 

Selv er jeg veldig fornøyd med en fra Vichy homme, som jeg kjøpte på apoteket. Den er uten alkohol eller parfyme og veldig effektiv mot svette. Jeg holder meg ihvertfall over 24 timer uten å svette ved å bruke den.Ang å lukte godt, så er det derfor det finnes parfyme.

edit: forumet må virkelig hate meg. hva skjer med fonten icon2.gif

 

Denne ? : http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-902862.aspx

Lenke til kommentar

21aaKbpMTcL._SL500_AA300_.jpg

 

Det er denne her jeg snakket om. Den du linket til Mountain dew er ikke "manneversjonen" Dog regner jeg med at den er nøyaktig like bra.

 

Braze_lox, nei du tar feil. Det var ikke den jeg snakket om. Den der er extra strenght og er ikke for sart hud. Itillegg til at den e anbefaler r parfymert. Jeg ikke denne, da jeg ikke syns den lukter noe godt itilegg til at den blir for sterk for huden min.

 

Braze_lox, vitus apotek skal selge vichy serien.

Lenke til kommentar

Biotherm Homme har og en veldig god antiperspirant. Forhandlerliste finnes her.

 

Hvordan er den mot huden?

Testet aluminiumklorid NAF 25% i sprit iniment for en stund siden og det svei som ett helvette!

Etter to timer som jeg ikke fikk sove orket jeg ikke mer og vasket det rett av. Da var jeg skikkelig rød under armene...

 

Jeg opplever den som svært skånsom, føles frisk og behagelig på. Forøvrig er den alkoholfri.

Lenke til kommentar

Hvordan er den mot huden?

Testet aluminiumklorid NAF 25% i sprit iniment for en stund siden og det svei som ett helvette!

Etter to timer som jeg ikke fikk sove orket jeg ikke mer og vasket det rett av. Da var jeg skikkelig rød under armene...

vet du hvorfor?

det er pga du IKKE var tørr i armhula da du smurte den på.

synes det er bra gjort å greie dette mtp at på flasken står det:

"påføres HELT TØRR armhule"

 

 

til TS

jeg bruker aluminiumsklorid hver 8'ende uke.

plages ALDRI av svette.

kan klø bittelitt når jeg sover med det, men det er uten tvil verdt det.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...