Gå til innhold

Aprilfest 2010 - Anfall - De små tingene

Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Jeg er tilhenger av å se vekk fra regler, lover og teknisk fiksfakseri når bildet klarer å formidle en følelse og stemning på en god måte. Regler til for å brytes man må bare først lære reglene så man kan gjøre beviste valg for å bryter dem. Akkurat som du gjorde når du valgte å ikke ha noe helt i fokus. I gårsdagens bilde synes jeg du har fanget både stemning og følelse glimrende.

Takk! :D Bra det falt i smak.

Likte det siste bildet i spoiler 13 april!

Dagens (eller gårsdagens blir det vel) Var glimrende. Helt riktig valg å ikke ha noe i fokus, det gjør at bildet skiller seg litt ut. two thumbs up :thumbs:

Takk! :) Kan jeg spørre hva som gjorde at du likte det best?

Portrettene var kanonbra :thumbup:

Mange takk :D

Skrevet

Likte det siste bildet i spoiler 13 april!

Dagens (eller gårsdagens blir det vel) Var glimrende. Helt riktig valg å ikke ha noe i fokus, det gjør at bildet skiller seg litt ut. two thumbs up :thumbs:

Takk! :) Kan jeg spørre hva som gjorde at du likte det best?

Går ut ifra at du mener spoilerbildet? Syns lys, komposisjon og bakgrunn/setting gjorde hele bildet, skittent nedtagget vindu og drømmende blikk. For å komme med litt kostruktiv kritikk så er det eneste (slik jeg ser det) som kunne vært gjort annerledes er at hun kunne hatt begge føttene samlet i vinduskarmen.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Er enig med deg der, irriterte meg litt over det når jeg så gjennom bildene senere. :p Men jeg ble fornøyd med det likevel da.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Takk for koselige kommentarer :) Her kommer noen flere bilder, var uten nett i helgen og har ikke fått somla meg til å poste noe før nå.

18. april (Overdrev vignettingen litt med vilje.)

post-145158-1271749806,583_thumb.jpg

19. april Dof-en ble kanskje litt vel liten?

post-145158-1271749781,2247_thumb.jpg

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Takk, Petter!

Her kommer mer bilder, litt sent, as always. :whistle:

21. april

post-145158-1271971050,4746_thumb.jpg

22. april

post-145158-1271972242,3058_thumb.jpg

Fargeversjon:

post-145158-1271972254,4232_thumb.jpg

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Tusen takk! Glad du likte de :)

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Takk. Jeg brukte en god stund på å prøve forskjellig blender og lukkertid, ble gåen i ryggen til slutt. Men så falt valget på dette, jeg har vel en ting for liten dof. :p

Skrevet

Liker begge de to siste svart/hvit bildene. Du har et godt blikk for enkle og pene motiver.

+1

Du valget en utfordring som passet deg godt ser det ut til. Jeg likte spesielt godt bilde av ringen. Der har du truffet med alt!

:thumbup:

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Tusen takk for koselige kommentarer! Det er en del av en gitar, btw ;)

Skrevet (endret)

Gitaren å ringen likte jeg. Har prøvd meg på en lignende detaljstudie med gitaren min før, men synes du klarte deg bedre enn meg.

Edit: Skrivefeil

Endret av iamluka
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Takk, har du bildet på nett så jeg kan se?

Skrevet

Takk, har du bildet på nett så jeg kan se?

Nei, jeg kan faktisk ikke finne de. Mulig jeg slettet de når jeg tok en opprydning på harddisken i påsken. De var som sagt ikke så veldig bra :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...