Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Etter å ha konferert litt med clvn ser det ut til at jeg nå i første omgang kjøper MIST trippelsettet til å begynne med og for å lære meg litt vannkjøling. Om dette er noe jegliker, kommer jeg til å custombygge et helt perfekt system for å kjøle to skjermkort.

Alt dette i SilverStone Fortress II som er på vei til meg nå. :D

Videoannonse
Annonse

Ja for all del, ta dere den tiden dere trenger, tenkte bare høre hvordan det gikk :)

Gleder meg til nye tester i alle fall!

edit: Hvordan sensorer er du ute etter Amanita?

Flowmeter som wiki sie og sensorer så jeg kan måle tempen på vannet, blokkene osv.:)

Har minneblokk på GT-brikkene mine , er vansklig og si hvor restriktiv den er:P

Endret av Amanita Muscaria

Er det noen forskjell på heldekkende GPU-blokker og de som bare dekker kjernen (med kjøleribber på RAMen)? Jeg leste et sted at heldekkende ikke var å anbefale, men det er lenge siden det ble skrevet, så det kan være gammel informasjon.

Heller omvendt. Jeg ville ikke gått for en kjerneblokk idag - med mindre du har et litt eldre grafikkort.

Har kommet meg for øret at man må ha en mellom-kalkulator (mellom meteret og rpm-leser) for å få en korrekt måling. Mulig jeg er feilinformert, men skal se på det. Report back om noen finner ut noe :)

Er det noen forskjell på heldekkende GPU-blokker og de som bare dekker kjernen (med kjøleribber på RAMen)? Jeg leste et sted at heldekkende ikke var å anbefale, men det er lenge siden det ble skrevet, så det kan være gammel informasjon.

Heller omvendt. Jeg ville ikke gått for en kjerneblokk idag - med mindre du har et litt eldre grafikkort.

Har kommet meg for øret at man må ha en mellom-kalkulator (mellom meteret og rpm-leser) for å få en korrekt måling. Mulig jeg er feilinformert, men skal se på det. Report back om noen finner ut noe :)

har du ikke aquaero eller mcubed t-balancer saker ?

Puh! arbeidsom helg :)

Bygget kasse til radiatorene :new_woot: Ble endel arbeid med dette.

skjært til plater. bunn sidevegger og topp med lokk i toppen for tilgang til radiator + vifter. Frest ut hull slissespor, laget shrouds for viftene - 6 hull i en plate og frest slissespor for denne i vegger bunn og topp :) Kommer etterhvert bilder :love:

eh... tror det? Swiftech Micro Res.

men ser jeg forklarte litt dårlig. det er ikke i tanken, men rett etter nippeln til tanken på sugesiden.

Snubla over info på rev.2 av den tanken. der er gjort noen edringer som feks :

A vent was added to the anti-turbulence baffle to eliminate the formation of a small air bubble that occured in the previous model.

skjønt det er ikke i tanken, men rett etter nippel.

Men om det har noe å si for sirkulasjonen?

Endret av Mumriken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...