Gå til innhold

XFX GTX295 xXx Feil og lite ytelse


Mr. A

Anbefalte innlegg

Hei

 

 

 

 

-Har et problem med 295et mitt, når jeg spiller kommer det hvite nesten helt gjennomsiktige striper over skjermen som flytter seg opp og ned, noe som blir veldig irriterende under spilling. Har ikke sett disse stripene andre plasser en i spill.

Det kan se ut som støy av noe slag, så jeg prøvde et par forskjellige skjermkabler og skjermer for sikkerhets skyld men det ga ingen forbedring. Har ikke fått prøvd med et annet skjermkort siden jeg ikke har andre å teste med.

 

Burde jeg levere tilbake kortet ? og hvis ja, burde jeg levere det til amentio der jeg kjøpte det eller burde jeg høre med nvidia ? Har hørt at det går an å levere det tilbake til nvidia og at de der har bedre kundeservice

 

 

 

Mvh Mr.A

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med du har prøvd med andre skjermkort drivere, du vet at det var jo feil på ene driveren som kom for ikke så lenge siden, hvorpå viftestyringa fikk kort til og koke.

 

Om du har samme issue med andre drivere, og testa kortet i anen PC med samme issue, så er kortet defekte.

 

Hør med utsalgs stedet, er tross alt de som skal ta saken videre med nVidia, ikke du.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Hei

 

Takk for hurtig respons.

 

Har ikke den driveren som ødelegger kortet

 

Har ingen andre pcer å prøve det på og ingen andre skjermkort å teste med.

 

Har et lite problem men å sende det inn, før jul sendte jeg in en klage til amentio der jeg kjøpte kortet, og klarte å glemme å sende kortet inn, og når jeg skulle sende en ny fårespørsel så finner jeg ikke kortet i loggen hos amentio så det ser ut som de fjerna kortet. Vet ikke helt hvordan det er best å ta tak i saken, om det er beste å sende mail eller ringe.

 

 

Mvh Mr.A

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...