Gå til innhold

Har ikke achievements på xbox live


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TLF nummeret ditt er sikkert for at de skal kunne kontakte deg hvis noe er gale.

For å kunne spille over nettet må du ha xbox gold. første måneden når du registrerer deg er vel gratis, så må du betale beløp etter hvor lenge du vil ha medlemskapet.

Så hvis jeg skal kjøpe xbox live gold card, og ikke registrerer kontonummer, men har trykket på at jeg vil prøve den første måneden gratis, hva skjer da? Kan jeg ikke bruke xbox live gold card?

Lenke til kommentar

du kan fylle på gold kode når som helst og inntil 36 mnd av gangen.

 

den ene mnd du får gratis skjer kun ved registrering på selve xboxen. (ikke på xbox.com)

 

 

skal du ha gold, så kjøp heller på f.eks: http://www.qxl.no/pris/spill-konsoller/spill/xbox-360/xbox-360-13-mnd-gold-kode-best-pris/v/an602005932/

 

det er halv pris

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Ok. Så kan det virke omvendt vei også? Kan jeg flytte savegames fra live til den andre profilen? Må nok vente til 6 april. Finner ikke memorycard i butikkene. Har aldri sett de.

 

Men hvis jeg flytter savegames over til live profilen, vil achievemnts også bli flyttet? Og kan jeg bli banna?

Endret av riskake90
Lenke til kommentar

Kameraten min har jo alt av savegames og achievements. Han laget live for 2 uker siden.

umm, det er faktisk en mulighet hvis jeg ikke tar helt feil.

Hvis brukernavnet han lagde offline er identisk med den kontoen han koblet seg til live med så skal muligens achievements points følge med.

Det er ikke det. Det er samme navn i bruker navnet på live, men det har jeg også.

Lenke til kommentar

Hvordan gjør man det? Jeg trodde det var det jeg gjorde. Jeg var innlogget på profilen, også trykket jeg join xbox live. Også laget jeg profil. Da jeg trykket på join xbox live så logget den ut av profilen. Også fulgte jeg trinnene, men det du sier er logisk. Skjønner ikke hva jeg gjorde feil.

 

Jeg trykket jo på join live når jeg var innlogget, så jeg trodde at profilen fikk live.

 

Jeg logga inn på den andre profilen, trykket på join xbox live, og fikk bekjed om at den måtte logge seg ut for å prøve å registrere meg på live. Skjønner ikke en dritt nå. Dette var det jeg gjorde sist.

Endret av riskake90
Lenke til kommentar

Slik oppdaterer du via Xbox LIVE:

 

1. Koble Xbox 360-konsollen til bredbåndstilkoblingen. Hvis konsollen ikke allerede er tilkoblet, kan du se Koble til Xbox LIVE.

 

Merk

Konsollen startes på nytt når du blir med i Xbox LIVE, så du må passe på at du lagrer spillet du holder på med.

2. Opprett et Xbox LIVE-medlemskap, eller legg det til i offline-profilen din hvis du ikke allerede har gjort dette. Gå til Marketplace-området i Xbox-dashbordet og velg Bli med i Xbox LIVE. Følg stegene for å opprette en profil.

 

Du kan også legge til et Xbox LIVE-medlemskap i en eksisterende profil ved å velge Bli med i LIVE fra Xbox LIVE-området på Xbox-dashbordet.

 

Du kan bli bedt om å oppdatere programvaren på konsollen. Velg Ja, og vent til oppdateringen er ferdig. Fremtidige oppdateringer blir installert automatisk så lenge du er tilkoblet Xbox LIVE.

 

 

Så, jeg har fått laget 2 profiler i stedet for en. Hvor er xbox live området på dashboardet? Og kan jeg slette min live gamertag?

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle dele dette med dere. Microsoft ringte meg. Jeg måtte endre offline profilnavnet til noe jeg kunne tenke meg og hete på live. Dette gjorde jeg. Og jeg gjorde alt som ble sagt. Da liveprofilen ble laget var den offline profilen gjort om til live. Desverre ble alt overskrevet. Så nå er det bare å starte fra nytt.

Endret av riskake90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...