Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes "triks" som du kaller det ja for å fake mengden med delte filer. Men du blir som regel fort oppdaget og da permbannet fra en site. Hva er vitsen med å fake? Poenget her er jo da at man skal dele det man har med de andre. Husk at det slår tilbake på deg også vet du, når andre faker det de har delt.

Lenke til kommentar
DC suger maks. Det er sjeldent du finner det du skal ha på en kjapp linje.  

FTP  :woot:   :yes:  :D

 

en kjapp ftp er selvfølgelig førsteprioritering.. men å si at dc suger fordi du ikke finner det du skal ha?

 

bruk dc++, del mye og koble deg opp til 150gb+ hubber (paradise-hubben har for tiden 300gb, noe som er skikkelig digg). det nye metallica-albumet (som jeg selvfølgelig har kjøpt utenom) tok meg ikke mer enn 5min å få downloadet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Men gode FTP servere er ikke så lett å få tak i :(

 

Du får tak i mange hvis du er litt aktiv på irc og chatter. Tyskere er noen djevler på FTP med 100MBit+ linjer :)

Og asiatere får det meste fort som juling. Litt tregere linjer da :(

 

en kjapp ftp er selvfølgelig førsteprioritering.. men å si at dc suger fordi du ikke finner det du skal ha?

Vel det er ikke mye jeg fant når jeg prøvde DC for en tid tilbake. Delte litt mer enn det som var vanlig så jeg kom inn på de "største" hub'sa, men fant svært, svært lite. Det meste var bare commerse filer.

 

bruk dc++, del mye og koble deg opp til 150gb+ hubber (paradise-hubben har for tiden 300gb, noe som er skikkelig digg). det nye metallica-albumet (som jeg selvfølgelig har kjøpt utenom) tok meg ikke mer enn 5min å få downloadet.

Joda det meste du finner kan lastes ned fort men så var det det å finne disse du aller helst vil ha. Istedenfor dc bruker ja da wnimx. Det funker best når du vet hvordan det skal brukes 8)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...