kremt Skrevet 12. april 2010 Skrevet 12. april 2010 Jeg har USB og sånn full-speed iPod greie på min, ikke at jeg føler at jeg trenger det. Kjører rundt og hører på ukomprimert musikk på CD <3 9855 på gang nå? Krem spiller, hvis jeg skulle hatt noe av det merket måtte det blitt den. De nyere skal visst være vesentlig dårligere.
Carisma'03 Skrevet 12. april 2010 Skrevet 12. april 2010 9855 på gang nå? Krem spiller, hvis jeg skulle hatt noe av det merket måtte det blitt den. De nyere skal visst være vesentlig dårligere. Yep, det stemmer det! Det blir Alpine 9855 på meg... Hvordan visste du det? Har hørt mye bra om den, gleder meg skikkelig! Får den iløpet av et par dager...
Carisma'03 Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Næh, henger vel litt på bsf av og til da vet du Aha ok, hva er brukernavnet ditt der a? Idag fikk jeg spilleren... Oppkobling imorra!
kremt Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Jeg kaller meg vel KnutR der, men er forsåvidt ikke så veldig aktiv enda... Leser mye da. Det er et omfattende emne å sette seg inn i, og jeg tror dette kan bli en morsom hobby etterhvert. Dag Johansen er konge da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå