Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Dynamo lyd fra høytalerene


Anbefalte innlegg

Har slete litt med dynamo lyder nå i det siste, så fant ut at det kanskje kunne hjelpe å skifte til en bedre signal kabel. Var ute å kjøpte en 3 skjermet signal kabel, men har forsatt den jævla dynamo lyden, så er det noe annet som kan gjøre det? Strømmen går på høyre side og signalen på venstre sammen med remoten. Jordingen er festet i samme bolt som setebelte er festet fast i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv bruker jeg aldri iso koblingen, lodding eller bruk kabelsko er ofte bedre (sett ymse kvalitet på iso koblingene til enkelte biler)..

 

EDIT: det kan være svidde jordingsbaner i spilleren også, du kan prøve å få jordet selve chassiset til den og se.

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar

For den rette prisen kan du sikkert kjøpe den, men tenkte vel egentlig å bruke den selv (etterhvert). Men er endel som må på plass før HU settes inn for å si det sånn. Tror vel egentlig at den spilleren er litt oppskrytt, hadde aldri i verden kjøpt den for vanlig pris.

 

 

Lenke til kommentar

For den rette prisen kan du sikkert kjøpe den, men tenkte vel egentlig å bruke den selv (etterhvert). Men er endel som må på plass før HU settes inn for å si det sånn. Tror vel egentlig at den spilleren er litt oppskrytt, hadde aldri i verden kjøpt den for vanlig pris.

 

Oppskrytt, hvordan da? :ohmy: Hvis du mener utseendemessig så ville jeg heller kjøpt en Alpine 9887r...

Lenke til kommentar

For den rette prisen kan du sikkert kjøpe den, men tenkte vel egentlig å bruke den selv (etterhvert). Men er endel som må på plass før HU settes inn for å si det sånn. Tror vel egentlig at den spilleren er litt oppskrytt, hadde aldri i verden kjøpt den for vanlig pris.

 

Oppskrytt, hvordan da?  :ohmy:  Hvis du mener utseendemessig så ville jeg heller kjøpt en Alpine 9887r...

 

Får jo mange andre spillere med bra funksjoner også, ikke nødvendigvis nye. 9887 hadde jeg hvertfall ikke kjøpt. Alpine toppmodell til 4500,- så er det ikke engang motorisert front. Skikkelig tafatt. 88rs er jo en gammel spiller nå, vært på markedet i 4-5 år. Så er mange funksjoner som ikke er inkludert, blant USB og BT. Ikke at jeg savner dette selv, men forstår folk som gjør det. Selv syns jeg det er bra da fokuset heller blir lagt på lyddelen av spilleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...