Gå til innhold

stero til rundt 10.000.- helst noe stilrent, skal være i stuen til moren min.


Anbefalte innlegg

hei.

moren min skal ha seg ny stereo i stua, hun er ganske kresen på utseende, men også på lyd, det som er mest relevannt til nå, er en harman kardon avr 260, og 2 stk yamaha ns-777. dette er nesten i boks, men tenkte at jeg skulle høre om det er noen som har andre, bedre forslag.

noen ide?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, sparer endel penger hvis du kjøper en stereoforsterker isteden for en reciever. Og hva med Dali lektor 6 fra hifi-klubben? Dette er en meget god høyttaler til prisen. Anbefaler deg å spørre på www.avforum.no :thumbup:

hei, har kjøpt stero, det ble 2stk yamaha ns-777 + en hk avr 260, grunnen til reciver er at hun vil kunne kjøpe midthøytaler og bakhøytaller i etter tid ;)

Lenke til kommentar

Den er god :)

 

Hvis du har planer om surround senere så var nok dette et godt valg ja :thumbup:

 

Hvis du senere skal kjøpe deg senter/bakhøyttalere så husk å kjøpe noe som låter rimelig likt som frontene, gjerne samme merke og legg mest penger i senterhøyttaler og ikke bakhøyttalere. Det er utrolig viktig med en god senter hvis man skal kjøre surround.

Lenke til kommentar

Den er god :)

 

Hvis du har planer om surround senere så var nok dette et godt valg ja :thumbup:

 

Hvis du senere skal kjøpe deg senter/bakhøyttalere så husk å kjøpe noe som låter rimelig likt som frontene, gjerne samme merke og legg mest penger i senterhøyttaler og ikke bakhøyttalere. Det er utrolig viktig med en god senter hvis man skal kjøre surround.

ja, der er jeg enig, yamaha har rimelig gode bak og senter høyttallere i samme serien ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...