Gå til innhold

FUJITSU AMILO SL 3260W. Bra som gamerskjerm?


Kvinnorna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil så absolutt ikke anbefale denne skjermen.

 

For å nevne noen av ulempene; Veldig mye gjennomlysning på svarte partier, spesielt i kantene. Fargeforskjell fra topp til bunn, uavhengig av innsynsvinkel. Firmwareproblemer som kan skape "blackouts" og grønn pixel-flickering ved bruk av DVI og HDMI.

 

 

Mitt tips, bruk heller pengene på en solid 24" som også er i 16:10 formatet. De 26 tommene her er ikke verdt alle ulempene de bringer med seg, selv ikke til en så lav pris.

Lenke til kommentar

Vil så absolutt ikke anbefale denne skjermen.

 

For å nevne noen av ulempene; Veldig mye gjennomlysning på svarte partier, spesielt i kantene. Fargeforskjell fra topp til bunn, uavhengig av innsynsvinkel. Firmwareproblemer som kan skape "blackouts" og grønn pixel-flickering ved bruk av DVI og HDMI.

 

 

Mitt tips, bruk heller pengene på en solid 24" som også er i 16:10 formatet. De 26 tommene her er ikke verdt alle ulempene de bringer med seg, selv ikke til en så lav pris.

 

Takker for godt svar!

Kunne du anbefalt noen 24"ere?

Lenke til kommentar

Samsung SyncMaster 2443BW har jeg relativt gode erfaringer med, og den koster ca 2500. Den har en oppgitt responstid på 5ms, men det har aldri jeg sett på som et problem. Uansett er jo tearing som er det største problemet med LCD-skjermer, som er ikke har noe med inputlag å gjøre.

 

EDIT: trykkleif

Endret av Paxor
Lenke til kommentar

Samsung SyncMaster 2443BW har jeg relativt gode erfaringer med, og den koster ca 2500. Den har en oppgitt responstid på 5ms, men det har aldri jeg sett på som et problem. Uansett er jo tearing som er det største problemet med LCD-skjermer, som er ikke har noe med inputlag å gjøre.

 

EDIT: trykkleif

V-Sync...

Lenke til kommentar

Samsung SyncMaster 2443BW har jeg relativt gode erfaringer med, og den koster ca 2500. Den har en oppgitt responstid på 5ms, men det har aldri jeg sett på som et problem. Uansett er jo tearing som er det største problemet med LCD-skjermer, som er ikke har noe med inputlag å gjøre.

 

EDIT: trykkleif

V-Sync...

 

 

Selv med V-sync på, så blir det en viss tearing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...