Phyx Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Jeg har store problemer med Ventrilo på PC om dagen. Har Windows 7 Ultimate 64-bit og det er ofte store forsinkelser i lyden. Ofte kommer de som de andre har sagt opptil flere minuter senere. Installerte först 64-bit versjonen og installerte siden 32-bit (dog uten og avisntallere 64-bit versjon). Noen som har hatt lignende problemer eller har noen lösning på dette?
Phyx Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Skrevet 25. mars 2010 Siden jeg har Logitech G-15 så ser jeg ping'en fra Ventrilo og den ligger stabilt på ca 25 - 75 avhengig av hvilken server det gjelder. Har også hørt om endel problemer med 64-bit's versjonen. Men siden jeg faktisk har installert begge versjonene kan dette og bety problemer. Men i utgangspunktet så skal det jo ikke bli denne type av latency.
Phyx Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Skrevet 31. mars 2010 Problemet er der fortsatt. Blir ikke klok på dette her...
raWrz Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 mine innlegg! har samme problem.. veldig irriterende da folk prøver og si deg noe..
Phyx Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Skrevet 31. mars 2010 Og etter ca 2 min så prater alle i munnen på hverandre.
raWrz Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Jepp Irriterende når man spiller Call of Cuty osv.. jeg har Windows 7 64bit home premium.
Phyx Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Skrevet 31. mars 2010 mm, virker som om problemet oppstår når en bruker 64-bit.
ckael Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Jeg har store problemer med Ventrilo på PC om dagen. Har Windows 7 Ultimate 64-bit og det er ofte store forsinkelser i lyden. Ofte kommer de som de andre har sagt opptil flere minuter senere. Installerte först 64-bit versjonen og installerte siden 32-bit (dog uten og avisntallere 64-bit versjon). Noen som har hatt lignende problemer eller har noen lösning på dette? CTRL+ESC åpner "oppgavebehandling" -> finn ventrilo og høyreklikk -> angi prioritering -> Angi høyeste prioritering Problem solved:)
aspyr Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Jeg har store problemer med Ventrilo på PC om dagen. Har Windows 7 Ultimate 64-bit og det er ofte store forsinkelser i lyden. Ofte kommer de som de andre har sagt opptil flere minuter senere. Installerte först 64-bit versjonen og installerte siden 32-bit (dog uten og avisntallere 64-bit versjon). Noen som har hatt lignende problemer eller har noen lösning på dette? CTRL+ESC åpner "oppgavebehandling" -> finn ventrilo og høyreklikk -> angi prioritering -> Angi høyeste prioritering Problem solved:) Jeg har det samme problemet, bare at lyden kommer ikke i ett før jeg trykker disconnect på ventrilo. Har prøvd å sette priorieringen til den høyeste, men det hender fortsatt engang iblant at problemet oppstår.
Phyx Skrevet 9. april 2010 Forfatter Skrevet 9. april 2010 Har også lest at "DirectSound" haken skal være av bukket. Dette kan løse noen problemer har jeg lest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå